ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

30 October 2012

takut kote masing masing kena kerat...murshittdul am MCA kaki blue di beri green light bagi tazkirah kepada penyamun zakat dan geng geng UMNOPORNO....petanda geng geng anti hudud dan islam ini bakal karam di PRU 13 nanti...!!!!

 

murshitt  am porno MCA....yang UMNO kiblatkan....!!!!

 

Presiden MCA yang pernah menjadi bintang video lucah,  Chua Soi Lek berkata Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Jamil Khir Baharom tidak menyelidik terlebih dahulu sebelum mengeluarkan kenyataan Hudud tidak akan memberikan implikasi kepada bukan Islam.

"Boleh jadi beliau tidak melakukan kerja rumah, saya kecewa dengan apa yang beliau ucapkan" Kata Presiden MCA itu.

Bercakap kepada pemberita selepas mempengerusikan mesyuarat Jawatankuasa MCA Batu Pahat  kelmarin , Chua juga mencabar Jamil Khir untuk berdebat tentang bagaimana kesannya Hudud terhadap seluruh rakyat Malaysia jika ianya dilaksanakan..

Nak kata apa lagi sekarang.. Menteri yang menjaga hal ehwal Islam pun, Presiden MCA ni kata tak faham pasal hudud..

Nampaknya kali ini.. bukan UMNO yang ahlinya majoriti berugama Islam akan menjelaskan kepada MCA apa itu Hudud dan kesannya kepada rakyat Malaysia..

Tapi MCA yang keseluruhan ahlinya bukan berugama Islam pula akan mentarbiyah dan memberikan tunjuk ajar kepada Ahli-ahli UMNO..

50 tahun lebih bersama.. inilah hasil yang boleh dibanggakan oleh ahli-ahli UMNO

 

 

 

penyapu sial

 

 
Kini terpampang jelas, ulamak UMNO pun dah  kena  kencingkan oleh Soi Lek.

Sebab selama ini UMNO inggeh apa juga penghinaan Soi Lek terhadap Islam.

Apatah lagi dengan sikap Presiden UMNO sendiri yang membisu dan berdiam diri yang amat menggembirakan Soi Lek.

Jamil Jamil, lebih baik pencen dari di perlekeh setahap poyo!

Lepas ni, kita harus wujudkan KEMENTERIAN FILEM LUCAH SATU MALAYSIA dan menterinya ialah Bintang Filem Lucah,

Mana apek ni mahu pada HUDUD? Kalau jadi, kote dia pasti dikerat.

UMNO parti syaitan mana dia peduli cina kapiaq urus Islam sbb dia nak duit je.. Cuba hampa tgk menteri agama duit zakat pun dia Pakai utk peribadinya...