ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

03 October 2012

pelakon tayang punggong kini belakon jadi hero minta air free...bodoh piang...nak air free galilah perigi tepi rumah najib dan rosmah...kah kah kah...!!!!

Sebelum ini beliau beraksi senaman punggong di rumah Ambiga, selepas itu  pelakon taik kucing penjilat buntot UMNO ini yang dikenalpasti membahagikan air di Balakong, rupanya memegang watak utama demonstrasi tuntut air percuma di Puchong Selangor.

Siapa? Siapa lagi kalau bukan Presiden Persatuan Veteran Tentera Melayu (PVTM), Mohd Ali Baharom...!

Cukup hebat beliau dengan topi komandonya itu.

Di dalam "filem" terbaru ini, beliau bersama-sama kononnya dengan 5,000 orang (itu angka BERNAMA, sedangkan dalam gambar kelihatan cuma 50 orang saja) penduduk Pangsapuri Putra Perdana mengadakan bantahan menuntut air percuma yang dikatakan telah dijanjikan Kerajaan Selangor.

Peguam kepada demontsran ini, Kamarudin Ahmad berkata bahawa “Semua kes diserahkan kepada Mahkamah Tinggi untuk diadili dan jangan mudah terpengaruh dengan dakyah tersebut kerana kes ini bukan fitnah tetapi berdasarkan bukti (manifesto).”.....kah kah kah....depa meroyan dah....!!!!

Cukup pelik bagaimana seorang peguam boleh membuat tuntutan dengan bersandarkan "manifesto" sedang manifesto bukanlah satu akujanji atau perjanjian bertulis (kontrak) yang mempunyai kuatkuasa melalui undang-undang.

Seperti yang diumumkan berkali-kali oleh kerajaan Selangor, mereka yang layak untuk mendapat air percuma ialah mereka yang menggunakan meter persendirian dan bukan meter pukal. Tetapi ada pihak yang sengaja tidak mengindahkan syarat tersebut dan membuat tuntutan tunggakan dengan dibantu oleh agen-agen pembakar sentimen.

Pihak mereka terlupa bahawa kerajaan negeri Selangor mempunyai ruang untuk menyaman semula pihak yang melakukan kakacau ganggu (nuisance), fitnah (defamation) dan tanggungan keras/tegas (strict liability) di bawah undangh-undang tort!

Jadi  jawapan tegas MB Selangor sebelum ini: adalah  jangan layan mangkuk hayun ini ...adalah tepat.

 

 

penyapu sial

 

 

perangai Yahudi. Sayang sangat pada manusia jahat ni. Dilahirkan sebagai manusia HEBAT anugerah Illahi tapi sayangnya bila dah besar dan cukup tua, bertukar jadi perangai pengkhianat ala laknatullah Yahudi.

Manusia inilah yang digelar Melayu Yahudi.Kesian bila melihatkan aksi askar pencen ni, tak malukah kepada anak, isteri dan rakan askar pencen serta askar yang masih bekhidmat. Dah lah dulu, menjadi ketua tunjuk ponggong tapi sekarang ni pula nak tunjuk hero pasal kes air pulak. Cukup2lah

nak air percuma koreklah perigi kat tepi rumah tu, tapi duduk kat flat mana ada tanah, sedarle diri sikit. jangan jadi manusia yang bodoh, lembu pun tak sebodoh ini.