ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

29 September 2012

selepas manjakan kroni pukimak tajudin ramli... kini titik peluh rakyat di perah lagi sampai lumat....Kerajaan UMNO pimpinan Najib haramjadah cuba sembunyi hutang Syed Mokhtar....!!!!

tajudin ramli  dan penipu rakyat

kroni musibat UMNO yang Najib cuba manjakan sampai bangkrap negara....!!!!

Kita  mengesyaki bahawa kerajaan cuba menyembunyikan isu berhubung hutang komersil ditanggung syarikat milik jutawan Tan Sri Syed Mokhtar Al-Bukhary yang didakwanya bakal menyebabkan "malapetaka ekonomi" kepada negara.

Mreka cuba sembunyikan sesuatu tentang hutang komersial empayar perniagaan taikun Syed Mokhtar Al-Bukhary.

Ia adalah malapetaka ekonomi yang hanya menunggu masa untuk meletup,Keadaan itu mungkin sama seperti keadaan yang berlaku sebelum ini ketika kumpulan syarikat Renong Bhd menanggung hutang RM20 juta daripada bank tempatan.

Di fahamkan  kumpulan syarikat milik Syed Mokhtar kini menanggung hutang lebih RM34 bilion daripada institusi kewangan.

1 comment:

  1. tu la mmc dulu dok elok dalam perniagaan timah belum harga timah melonjak dia dah jual msc kat stc la ni stc control 40% timah dunia kalau dulu kita bangga sebab mmc adalah syarikat terulung dalam perlombongan malaysia macam britain mana ada lombong tapi noleh bangga dgn camborne school of mines dan imperial school bagi buat hutang pandailah syed muhktar la ni nak sapu tanah ktmb

    ReplyDelete