ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

26 September 2012

indek jenayah menurun tak payah hudud....ketua gerombolan kepong hampir putus jari di kerat penjenayah....barang tak hilang tapi jari hampir hilang....pastinya ada yang tak beres....UMNO kalau tak menipu bukan UMNO namanya....itulah padah akibatnya...!!!!

ISTERI kepada Datuk Norizan Ali (gambar kecil), Datin Roslinda Kamaruddin hadir bersama anak perempuannya untuk melihat keadaan suaminya di Hospital Ampang. 

 

Ketua Pemuda Umno Kepong, Datuk Norizan Ali terpaksa lari sejauh 20 meter menyelamatkan diri ke rumahnya selepas diserang oleh dua penjenayah di depan rumahnya di Ampang, awal pagi tadi.

Kejadian pada jam 3.30 pagi itu, mangsa berusia 41 tahun itu melarikan diri dalam keadaan cedera parah di bahagian perut, tangan dan jari tangan hampir terputus akibat ditikam dengan senjata tajam oleh dua penjenayah yang dipercayai warga Indonesia.

Ketua Polis Selangor, Datuk Tun Hisan Tun Hamzah berkata, siasatan awal mendapati berlaku pergelutan diantara mangsa dan dua penjenayah terbabit.

"Motif kejadian masih dalam siasatan, kami dapati barangan berharga mangsa tidak hilang, telefon bimbit dan cincin milik mangsa berada di lokasi kejadian. Senjata penjenayah pula tidak ditemui," katanya.

Menurutnya, polis akan mengambil keterangan daripada mangsa selepas keadaannya sembuh.

"Kami juga masih menunggu laporan perubatan. Keadaan mangsa stabil, doktor menasihatkannya berehat," katanya.

Tun Hisan berkata, difahamkan jiran memberitahu terdapat kenderaan yang mencurigakan berkeliaran di kawasan perumahan berkenaan sebelum ini.

"Dua kenderaan milik mangsa pernah dipecahkan sebelum ini, difahamkan kes kejadian pertama tidak dilaporkan," katanya.

Siasatan awal kes berkenaan disiasat mengikut Seksyen 394 Kanun Keseksaan mendatangkan cedera ketika samun. -

 

SH

 

 

penyapu sial

 

 

polis perlu buka mata seluas-luasnya. PDRM mendakwa indeks jenayah menurun, sedangkan jenayah terus-terusan berlaku.

Kali ini jenayah berlaku lagi dan terkena kepada seorang Ketua gerombolan sendiri, masih mahukah mengaburi mata rakyat kononnya kadar jenayah telah menurun? Pun masih nak putarbelitkan angka jenayah untuk menunjukkan kononnya Malaysia paling selamat?

kalu warga indon yang buat,siapa dalang yang bawa masuk pendatang asing, yang bermaharajalela dimalaysia sekarang,janji masuk poket...kadar jenayah turun konon,bleh blah laa...skrg di malaysia pun dah tak selamat.ketua gerombolan  pun kena tikam,apalah kami yang kerdil ini.

No comments:

Post a Comment