ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

10 September 2012

dakyah parti setan...takut takutkan orang melayu....!!!!

Lambang atau logo UMNO yang sebenarnya. Lebih baik kita pilih syaitan yang kita kenal daripada malaikat yang kita tidak kenal.

Dr Mahathir yang kata. Setiap hari kita baca: A’uzubillahiminasyaitanirrajim. Aku berlindung dari syaitan yang kena rejam. Rupanya Kita mohon lindung dari UMNO rupa2 nya.

Dr Mahathir terus menerus menyalahkan Pak Lah kerana mewariskan kerajaan yang lemah kepada Najib. Bukankah Najib sebagian dari pasukan Pak Lah dahulu? Penyokong2 Pak lah hendak duduk diam sahajakah bila Dr Mahathir berkata demikian? Pergi ke mana tukang cium tangan dan kaki Pak Lah sekarang? Seekor pun tak berkokok.

Siapa yang menakut nakutkan orang Melayu?kalau bukan UMNO.. bukan begitu.. Tugas ketua parti syaitan memanglah demikian . Memesong dan menyesatkan orang.

Itulah modal terakhir UMNO. Bila orang tak layan hasutan mereka supaya Melayu dan Cina berkelahi, bila tak layan cerita Melayu mati kalau UMNO tewas, orang Melayu akan hilang institusi raja Melayu kalau UMNO kalah, dan akhir sekali bila orang cakap mampuslah UMNO kerana menghasut akan terjadi rusuhan kaum bila UMNO tewas, maka inilah modal dia jaja keserata kampong.

Awak tahulah orang kampong- dia dengar UMNO cakap dan baca Utusex Malaysia. Tengok TV ¾, jadi bolehlah UMNO cakap apa dia orang suka. Itulah rasmi UMNO pun- dia orang ingat orang Melayu ni bodoh belaka.

Cuba  fikir, Setiap 6 orang Melayu, seoarang adalah ahli UMNO. Mati Melayu UMNO, ada 5 lagi orang Melayu. Kalau UMNO mati, orang Melayu mati atau tidak?

Orang Melayu bukan budak kecik yang kena UMNO jaga sepanjang zaman. UMNO melakukan orang Melayu macam bayi baru lahir. Kena tukar lampin, basuh punggung, mandikan – semua sekali lah.

Bab menetek tu yang paling disukai. kenapa Najib asyik sogok orang Melayu adalah kerana dia hendak orang Melayu bergantung kepada dia. Tun Razak – dia nak beri kail dan joran dan pancing kepada orang Melayu. Anak dia nak beri ikan memanjang.

Ada 2 jenis manusia buat macam ini. golongan bangsawan yang bela hamba abdi zaman dulu dan golongan komunis. Dua jenis manusia yang hendak menghamba abdikan orang Melayu. Ini yang Najib buat- nak hamba abdikan orang Melayu.

Nampak sangat- Najib ada satu sahaja strateji ekonomi. Bayar sana dan bayar sini. Dia tadbir negara macam mentadbir UMNO bahagian Pekan.

Nampaknya, UMNO menggunakan apa yang berlaku pada Nizar Perak sebagai contoh bagaimana DAP menguasai dan menakloki orang Melayu. Maka jika PR memerintah, maka DAP lah yang akan menguasai dasar. Habis lah orang Melayu.

Inilah pendustaan dan pembohongan yang dilakukan oleh UMNO. Menakutkan orang Melayu. Daripada 28 juta rakyat Malaysia, jumlah orang Melayu ialah 18 juta. Jumlah orang Cina ialah 7 juta orang. Maka mengikut UMNO, 7 juta orang ini boleh menguasai 18 juta orang Melayu. Dari segi fisikal tentulah perkara ini mustahil.

Kalau dia kata orang Cina mendominasi ekonomi- itu kita boleh terima. Yang terjadi demikian pula, adalah kerana dasar pemimpin UMNO ialah mengkayakan diri mereka dengan beregu bersama towkay Cina. Yang terjadi demikian lagi ialah kerana dasar ekonomi UMNO untuk orang Melayu tidak bagus. Macam nak bagus- Najib asyik rasuah orang Melayu supaya jadi budak kecik dan hamba abdi budak suruhan dia dan Rosmah.

Ketika UMNO perintah, ada kita tengok MCA mendominasi UMNO dan orang Melayu? Orang Melayu dalam PKR, dalam PAS bahkan dalam DAP sekali pun, Melayu mereka kurang ke dari Melayunya orang UMNO? 

Kecuali pemimpin Melayu terdiri dari orang bodoh seperti pemimpin UMNO. Bukan kita yang kata, tapi Dr Mahathir yang kata. Pemimpin UMNO kata Dr Mahathir terdiri dari half past six. Orang Pahang kata, tak semenggah. Kemudian, kata Dr Mahathir, pemimpin UMNO semua rasuah dari bawah sampai atas.

Sudah tentu ungkapan sampai atas termasuklah Dato Najib. Mahathir sudah tentu tahu segala rahsia semua menteri2 yang berkerja dibawah nya dahulu. Dan seperti kata Tun Daim- bagaimana kita mahu mengawal dan membenteras rasuah, kalau fulus sudah sampai ke nombor satu.

Dr Mahathir pernah kata yang tak rasuah dalam UMNO hanya 2 orang je- Mustapha Mohamad dan Tengku Razaleigh. Itu dahulu lah- hari ini yang tak ambik duit orang boleh jadi hanya Tengku Razaleigh. Tapi tengok pulak macam mana orang UMNO perlakukan Tengku Razaleigh. Dia macam orang sakit kusta.

Kembali pada DAP. Nampak nya parti ini menjadi sasaran pukulan oleh UMNO. Selagi boleh hentam, gunalah apa sahaja cara. Lim Kit Siang dituduh sebagai dalang May 13. Rekod menunjukkan bahawa Kit Siang berada diSabah dan bukan di Kuala Lumpur pada 13 May.

Lagi pun kalau Kit Siang terlibat, ambil tindakan mahkamah. Mengapa mengadili dan menghukum Kit Siang melalui akhbar citak dan media elektronik? Sebab UMNO tahu itu semua dusta. Kalau betul, lama dah Kit Siang kena salai.

Guan Eng yang ketika itu berumur 8 tahun pun turut dikatakan sebagai terlibat dalam mencetuskan 13 May. Budak yang kencing tak lurus lagi ketika itu mendalangi 13 May? UMNO akan sentiasa tuduh DAP sebagai anak didik PAP Singapura. Dan sekarang, suatu jembalang bernama DAP menghantui ketenteraman orang Melayu. Orang Melayu tak boleh tidur dibuatnya.

Kalau bertubi tubi UMNO menyerang DAP dan PR dengan ganas sekali, ia menunjukkan UMNO ketakutan. Parti2 komponen dalam BN sudah lama tidak lagi releven kepada UMNO. Parti2 ini parti peminta sedekah. Ada tidak menambah, tidak ada, tak mengurang.

MCA yang ada 15 kerusi akan hampir pupus. Paling kuat akan hanya menang 3 kerusi. MIC yang ada 3 kerusi sekarang akan tamat riwayat juga. MP dan ADUN India lebih ramai dalam DAP dan PKR dari MIC. Bagaimana MCA dan MIC mahu menyatakan mereka mewakili bangsa2 mereka sendiri? Mereka sudah hilang legitimacy sebelum masuk gelanggang lagi.

Pertama tolong nyatakan, bagaimana DAP boleh mendominasi. DAP akan hanya bertanding habis banyak 53 kerusi. Kalau ia menang semua, jumlah kerusi itu tidak mencukupi untuk menubuhkan kerajaan. Ia hanya akan menjadi suatu kuasa politik yang handal dan perkasa.

Tapi sifat tersebut bukan disebabkan MP DAP adalah Cina. Ia jadi parti yang kuat dan handal kerana mutu ahli parlimen dan ADUN mereka tinggi. UMNO yang hanya mampu menawarkan calun2 bermutu rendah sudah tentulah ketakutan berdepan dengan DAP. Kalau tidak bersedia dan membaca dan membat kajian, bagaimana mahu berdebat dan berhujjah?

DAP akan mendominasi kalau kita pilih orang melayu lembik dan bodoh. Pemimpin lembik dan bodoh datang dari kalangan UMNO. Kalau kita pilih jaga sekolah, security guard jadi wakil orang Melayu, tentulah sesiapa sahaja, bukan hanya DAP, akan mendominasi orang Melayu. Hanya dalam UMNO sahaja, orang cerdik jadi makanan orang bodoh. Oleh kerana ianya begitu dalam UMNO, orang UMNO ingat kalau PR memerintah, kita akan pakai budaya UMNO jugak.

Jadi besar kemungkinan, oleh kerana ramai orang seperti ini yang jadi pemimpin UMNO- fikiran standard jaga dan security guard lah yang mewarnai fikiran Melayu UMNO. Orang melayu yang lain tahu yang jual negara ini, yang merompak dan melanun negara ini ialah Melayu UMNO.

Pemimpin Melayu yang berkaliber tinggi tak takut pun bersaing dan berdepan dengan pemimpin DAP. Tapi pemimpin Melayu yang berkaliber tidaklah berkelahi dengan orang lain atas soal2 remeh seperti kenapa pijak gambar Najib dan Rosmah.

Orang pijak atau kencing atau apa sahaja gambar Rosmah dan najib mempunyai alasan yang sama mengapa orang pijak, kencing, bakar dan lempar najis atas gambar Nik Aziz, Haji Hadi, Kit Siang, Anwar Ibrahim dan sebagai nya. Kenapa tak tanya apa pasal budak2 UMNO buat demikian?

 

 

penyapu sial

 

Selain Parti Syaitan UMNO juga boleh digelar sebagai kumpulan Mafia sebab diorang sudah mula buat kerja macam ahli kongsi gelap. Iaitu menyerang parti lawan serta menggangu ketenteraman rakyat.

Arak dijual berleluasa dari pasaraya kecil hingga p/raya besar. Dari yg mengangkut, menyusun dan kaunter pembayaran ramai org Islam yg bekerja.Itu belum lagi musim perayaan.Itulah pentadbiran pemimpin syaitan.