ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

26 September 2012

keling pundek rakyat malaysia ini pun tumpang sekaki hina Islam...jaga jaga kalau wa jumpa sama lu....lu punya lancau wa kasi potong....!!!!

faktor utama, bukan sahaja di sbbkan video yg menghina nabi junjungan  malah  pemimpin  UMNO pukimak tergamak yang juga  tergamak menghina islam dengan memperlekeh hukum hudud   itu juga  menyebabkan  kaum lain pun berani untuk membuat penghinaan....kalo hina kat depan2 aku kan bagus jugak dari kat fb,senang aku kasi potong habis   dia punya lancau....!!!!