ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

09 September 2012

polis siput babi bila mau buat kerja.... rakyat dah mula pertikai kerja kamu...jangan asik cekik gaji buta yang kerajaan UMNO bagi..!!!.

Warga Aman beri masa 48 jam untuk polis tangkap mereka yang kencing gambar pemimpin Pakatan

Warga Aman hari ini memberi amaran kepada Polis DiRaja Malaysia (PDRM) agar mengambil tindakan terhadap mereka yang bertindak kencing gambar menteri besar Kelantan, Datuk Nik Aziz Nik Mat dan ketua menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng dalam masa 48 jam untuk mengambil tindakan terhadap mereka yang bertanggungjawab, atau mereka akan turun ke jalan raya.

Pengerusinya, Raja Ratnam Arumugam berkata, polis seharusnya adil dalam mengambil tindakan terhadap mereka yang melakukan perkara sedemikian seperti yang dilakukan terhadap mereka yang menunjuk punggung kepada gambar perdana menteri, Datuk Seri Najib Razak.

"Polis seharusnya bekerja untuk rakyat, bukan untuk Umno dan Barisan Nasional (BN).

"Kerajaan boleh bertukar, tapi polis tidak boleh ditukar," katanya lagi.

Menurut Raja Ratnam, mereka tidak menyokong tindakan yang dilakukan oleh pelajar-pelajar yang menunjukkan punggung dan memijak gambar perdana menteri, tetapi menuntut agar tindakan sama kepada mereka yang memijak gambar pemimpin pembangkang.

"Perdana menteri juga telah menggunakan bahasa kesat seperti haram jadah, apakah ini budi bahasa seorang pemimpin tertinggi negara?

"Mengapakah pihak polis tidak menangkap Najib sedangkan dia juga melaungkan kata-kata berunsur kesat?" kata Raja Ratnam lagi.

Sementara itu, Senator S. Ratmakrishnan berkata, mereka sudah turun ke Bukit Aman sebulan yang lalu untuk membuat aduan terhadap kes ini, tetapi tidak ada tindakan susulan dibuat.

"Polis dibayar gaji oleh rakyat, bukannya Umno dan BN.

"Jadi kami menuntut agar polis berlaku adil sebelum rakyat hilang kepercayaan dengan polis," kata Ratmakrishnan dalam sidang media hari ini.

Raja Ratnam mengetuai Warga Aman menghantar memorandum tersebut kepada ASP Mohd Fouzi Halim, yang mewakili Pusat Kawalan Malaysia (MCC) Bukit Aman.

Pihak polis baru-baru ini telah menubuhkan skuad khas untuk memburu mereka yang menunjuk punggung kepada gambar perdana menteri semasa himpunan Janji Demokrasi pada malam ambang merdeka yang lalu

Sehingga kini pihak yang sepatutnya bertindak macam bertindak ikut kelajuan siput babi...Lembab dan tidak bermaya.

Lain pula kalau sipembuat repot dari PERKASA atau Pemuda UMNO.. macam halilintar pantasnya siap buat 3 pasukan khas yang tiap satu diketuai seorang pegawai polis yang berpangkat agak kanan jua.

Nak cekup pelajar IPTS yang tunjukkan bontot ke gambar Najib dan Rosmah terpaksa seorang Pegawai Kanan Polis berpangkat SAC dan berdarjah Datuk ditugaskan.

 

 

penyapu sial

 

JANGAN SAMPAI RAKYAT HILANG LANGSUNG KEPERCAYAAN KEPADA PDRM. RAKYAT TAHU PDRM SEOLAH-OLAH HIDUNGNYA KENA CUCUK DAN TERPAKSA AKUR AKAN KEMAHUAN DAN KEHENDAK NAFSU PARA PEMIMPIN POLITIK YANG MENGAWAL SELIA JABATAN TERSEBUT.

MOHON TONJOLKAN SIKAP PROFESIONALISME DALAM MELAKSANAKAN UNDANG-UNDANG DAN TANGGUNG JAWAB SERTA AMANAH

Apabila polis telah secara terang-terangan dan keterlaluan bersikap berpihak di dalam menjalankan tugas, maka rakyat dengan sendirinya akan bangun memperingatkan mereka.

Jika masih tiada juga perubahan, MAKA ia petanda satu kehancuran. Rakyat akan bangun semula menurunkan kerajaan yang sedia ada supaya selepas itu polis akan terbeliak matanya.

No comments:

Post a Comment