ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

26 September 2012

kecoh lubuk taik UMNO....anwar naik jet pinjam dia sibuk....najib naik jet kerajaan untuk kegunaan peribadi macam kepala mak bapak dia punya pecacai pecacai bangsat ini mulut terkucil bagai di sumbat pelir najib dengan tetek rosmah....!!!!

 

anwar cuma  di beri pinjam.....

PM tong sampah 1 malaysia....guna jet peribadi macam kepala mak bapak dia....kos di rembat dari titik peluh rakyat....!!!

Media tong najis  babi Umno BN sengaja membesar-besarkan isu DSAI  menaiki jet bagi manakut-nakutkan ahli korporat supaya tidak membantu pemimpin Pakatan Rakyat (Pakatan).

Dengan berbuat demikian, tokoh-tokoh korporat takut berurusan dengan pimpinan Pakatan kerana bimbang perniagaan mereka akan terjejas.

Orang yang curi bilion ringgit, curi tanah ratus ribu ekar tidak diisukan. Tapi, menaiki jet dijadikan isu besar. Kononnya untuk menakut-nakutkan ahli korporat supaya jangan bantu Pakatan Rakyat. Kalau bantu akan jadi isu besar dan bakal jejas perniagaan  sebagai  mengulas laporan akhbar Utusan Malaysia hari ini berkenaan isu tersebut.

DSAI  dan beberapa pimpinan Pakatan lain menggunakan pesawat itu kerana menghadapi masalah penerbangan ketika dalam perjalanan dari Labuan ke Kota Kinabalu semasa menghadiri sambutan Hari Malaysia di Sabah dan Sarawak pada 15 September lalu.

Mereka ke sana untuk menerima penyertaan tokoh politik Sabah, Tan Seri Ibrahim Menudin ke dalam KEADILAN.

Ada masalah daripada Labuan ke Kota Kinabalu. Masa itu tiada penerbangan petang. Jadi mereka  terpaksa atur bot laju. Tapi  oleh kerana  DSAI  ada masalah naik bot selama dua jam…Maka ada seorang rakan membantu memberi pinjam jet..

Pemilik jet  tersebut tidak mempunyai kepentingan politik di mana-mana negeri yang ditadbir Pakatan.Dia cuma bantu…macam kereta  rosak, beliau pinjam kereta orang. Itu tak jadi masalah.  kerana dia tiada apa-apa kepentingan.

 

 

Pinjam jet macam pinjam kereta kawan, kata Anwar

KUALA LUMPUR: Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini mengibaratkan jet peribadi yang dipinjam kepada beliau adalah sama seperti “kita memberi kawan kita untuk pinjam kereta” dan tidak harus diperbesarkan.

Beberapa blog dan media tempatan hari ini menyiarkan gambar Anwar dan pemimpin Pakatan Rakyat lain menggunakan pesawat mewah itu untuk berkempen di Sabah dan Sarawak baru-baru ini.

Penggunaan jet mewah itu menimbulkan persoalan sama ada Ketua Pembangkang “dibiayai” oleh pihak tertentu atau pun terpaksa berhutang budi kepada pemilik pesawat itu.

Bagaimanapun Anwar mendakwa beliau bertanya terlebih dahulu kepada pemilik pesawat itu tujuan meminjam jet itu kepadanya.

"Saya sudah tanya dulu, ada kepentingan atau tidak, tetapi dia kata tiada," katanya di sidang media di lobi Parlimen.

Anwar tidak mengenal pasti siapa pemilik pesawat itu tetapi berkata pihak yang ingin tahu boleh menghubungi Jabatan Penerbangan Awam.

Gambar Anwar di dalam pesawat di muat naik di laman Twitter oleh Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) Tian Chua pada 15 September lalu sebelum di siarkan oleh beberapa laman blog selepas itu. -antarapos


 

 

penyapu sial

 

 

Anwar pakai pengawal peribadi (dari syarikat keselamatan) dikecohkan. Anwar guna bas yang disewakan oleh Tan Sri Khalid pun dikecohkan. Kini Anwar naik jet peribadi yang dipinjam dari rakan pun dikecohkan. Sungguh cemburu dan irihati besar puak UMNO ini. Tetapi Najib & Rosmah berbelanja berjuta-juta wang rakyat ke luarnegara mereka menikus.

zahid hamidi pakai jet peribadi kawanya pergi MEKAH tempoh hari , kenapa UMNO tak bising.

DAH LAMA NAJIB, MAHATHIR DAN MUHYIDIN NAIK JET KERAJAAN UNTUK TUJUAN UMNO KENAPA TAK BISING???? jet tu wang rakyat bukan wang UMNO

UMNO LAGI KECOH KALAU ANWAR NAIK KERUSI PM MALAYSIA