ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

22 September 2012

pendidikan lembu.... aku setuju dengan cakap si sembab nie....kerajaan UMNO beri pendidikan kepada rakyat lebih baik dari amerika syarikat ,britain dan jerman...kah kah kah...!!!

betul kata si sembab tu....lembu pun boleh...negara luar mana boleh..kah kah kah....!!!!

PENDIDIKAN MALAYSIA LEBIH BAIK DARI NEGARA MAJU KATA MUHYIDDIN - INI BUKTINYA!!

Timbalan Perdana Menteri kita...merangkap Menteri yang bertanggungjawab memberikan projek fidlot bernilai RM250 juta kepada syarikat keluarga Sharizat mengumumkan bahawa Generasi muda negara ini mendapat pendidikan  LEMBU yang lebih baik berbanding pelajar di Amerika Syarikat, Britain dan Jerman...dan aku setuju dengan kenyataan beliau itu...

Berikut adalah pengumuman beliau yang dengan rasa tidak bersalahnya berbangga dengan kenyataan tersebut...

Jom mari kita lihat pembangunan yang telah dilakukan oleh kerajaan Malaysia di bawah seliaanya terhadap pendidikan bagi rakyat negeri Sabah....

Yang ini adalah..
Sekolah kebangsaan Tampulan Telipok Kota Kinabalu Sabah  Malaysia

Yang ini pulak adalah..Sekolah Kebangsaan Pula Bait,SempornaSabah,Malaysia

Sabah selama ini dianggap sebagai deposit tetap BN setiap kali pilihanraya...
tempat BN yang paling selamat selain Sarawak..

Tetapi...


inilah balasan yang diberikan kepada rakyat Sabah..
kehidupan rakyat Sabah tidak dijaga seperti yang sepatutnya..
tidak berbaloi dengan sokongan yang diberikan oleh rakyat Sabah terhadap BN...

Maknanya....


sekolah kat  amerika ,Britain dan jerman lagi teruk lah dari yang ni yer..?

pandai  sungguh menteri  UMNO ini ... beri  pendidikan di negara ini sampai LEMBU pun  boleh duduk di kondo dan berkata  kata...

Lembu  Betina Shahrizat: Saya tiada kaitan dengan projek lembu

Lembu  Betina Shahrizat: Lembu itu laki saya, bukan saya!