ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

13 September 2012

jadi kafir harbi muhalazzah...Demi Benci Pemimpin Politik UMNO pukimak sanggup Hina Islam

hasil kerja cybertrooper  pukimak  anak haram  'syaitan yg dikenali'... Imej kaabah di edit dgn imej objek lain... Ini satu penghinaan terhadap Islam oleh org Islam sendiri..

Kaabah dihina..

Kita rasa terhina jika bloggers makcik Hajjah Sitt Al Wuzura meletakkan gambar perempuan bogel di atas kaabah. Apakah kita tidak rasa terhina cybertroper UMNO ini meletakkan TG Nik Aziz di atas kaabah..

Apa beza bloggers murtad Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara dan cybertroper UMNO ini.. Yang pasti kedua-duanya menghina islam...kedua dua nya memang kafir lahanat yang wajib di penggal  leher jika tidak bertaubat....mengikut hukum islam...!!!!

Masyallah... Benci sekalipun pada TG Nik Aziz, jangan sampai menghina Agama Allah..!!

Di mana PERKASA ?

di mana samseng UMNO ?

di mana pejuang2 UMNO yg mencium keris ?

apakah UMNO hanya memperjuangkan bangsa melayu ? tetapi x memperjuangkan agama Islam ?

ingat UMNO !!! benci pemimpin jangan sampai hina agama Islam !!!

memang benar pengakuan keling pundek Mahathir bahawa BN adalah "Syaitan Yang Dikenali"...jadi sama sama lah kita wajib menjauhinya...!!!

No comments:

Post a Comment