ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

06 September 2012

bila konek konek polis di ikat oleh kepala butoh najib dan burid rosmah...maka tiada pasukan khas nak siasat kencing anjiing anjing pukimak sebegini....!!!

Polis Diraja Malaysia (PDRM) menubuhkan pasukan khas untuk menyiasat insiden peserta Perhimpunan Janji Bersih yang memijak gambar pemimpin negara dan menghina Jalur Gemilang semasa ambang sambutan Hari Kemerdekaan ke-55 di Dataran Merdeka pada malam Khamis lalu.

Sehubungan itu, polis memberi amaran kepada individu terlibat melakukan perbuatan tersebut yang gambar mereka tersebar di Internet dan disiarkan dalam beberapa akhbar hari ini, supaya tampil membantu siasatan.

Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Ibu Pejabat Polis Bukit Aman, Datuk Seri Mohd. Bakri Mohd. Zinin berkata, pihaknya memandang serius perbuatan tersebut kerana ia boleh menggugat kestabilan negara dan tidak teragak-agak mengambil tindakan berdasarkan undang-undang.

"Semasa Perhimpunan Janji Bersih diadakan pada malam 30 Ogos lalu di Dataran Merdeka, telah berlaku insiden beberapa individu mempamerkan bendera 'baru' untuk menggantikan bendera Malaysia iaitu Jalur Gemilang.

"Terdapat juga insiden beberapa individu bertindak memijak gambar pemimpin negara dan seorang individu yang menunjukkan punggung atas gambar pemimpin negara," katanya pada sidang akhbar di Ibu Pejabat Polis Daerah Dang Wangi di sini hari ini. -petikan UM

 

penyapu sial

 

persoalannya mengapa ada double standard sedang puak puak penyokong lahabau UMNO bebas melakukan tanpa sebarang tindakan...

dan lagi kita dapat lihat siapa sebenarnya yang mengamalkan politik pelampau di negara ini yang di lindungi oleh kerajaan haramjadah yang memerintah dan anjing anjing penguatkuasa undang undang yang menjilat punggung najib dan rosmah..

Ini anjing baka kacukan syaitan bro.. Kacukan UMNO dgn sekutunya memang hebat Bro..

Kalau tak kena batang depa, depa bukan sedar.
la ni perogol pun dah boleh terlepas atas dasar ada masa depan. Aku berdoa lepas ni yang kena rogol tu anak betina atau bini depa, barulah depa rasa.

boleh tak kita percaya akan kata-kata manusia yang pernah minum arak, bininya tak bertudung, .... bercakap tentang keadilan dan kebaikan. Piraah ... dah dasar munafik, munafik juga. Cuba bukan mulut depa dan perhati betul-betul kat lidah depa, bercabang le .....