ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

29 September 2012

najib jantan pundek lagak pondan....cakap sorang sorang dia berani...ajak debat pastinya telurnya di celah burid bini....jantan dayussss....!!!

Datuk Seri Anwar Ibrahim mencabar Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak mendengar perbahasannya berhubung Bajet 2013 yang dibentangkan beliau, Isnin ini.

Anwar selaku Ketua Pembangkang akan membahaskan cadangan Bajet 2013 Isnin ini.

"Saya cabar najib untuk turut hadir dan mendengar perbahasan Isnin ini."Jika selama ini Barisan Nasional (BN) hanya tahu mengkritik apa yang pembangkang lakukan, beliau (Najib) mesti berani juga untuk hadir Isnin ini," tegas beliau ketika ditemui pemberita selepas pembentangan Bajet 2013. - Sinar

Ada kejantanan kah Najib..? Time bentang belanjawan 2013 berdentum dentam sindir PR, isnin ni ada berani ke bersemuka dalam perbahasan..?

sure aku pasti najib akan jadi pondan ...telurnya terkepit  di celah burid rosmah botox  bini puakanya...pasti dia akan tanya dengan juak juak haramjadahnya....nak bahas ke ni...patut ke kita bahas...???.....pastinya juak juak pembodek akan kata....buang masa ....tak payah layan....otak sengkek....fikiran mereng....itulah mentaliti orang tak bertamadun...!!!!

No comments:

Post a Comment