ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

27 September 2012

UPDATE ...Babi sial dan pukimak punya keling paria Gopinath Jayaratnam Budak India yang Hina ISLAM.....dah patut lu punya lancau kasi potong habis bila wa jumpa lu.....!!!!

Penghinaan demi penghinaan terhadap Allah dan Nabi Muhammad SAW dibuat secara terbuka, terang-terangan tanpa sebarang perasaan takut kepada undang-undang.Kerana apa?..kerana kita terlalu berlembut dalam hal ni, adakah cukup dengan sekadar permohonan maaf?

Gambar Gopinath Jayaratnam di atas sudah tersebar luas di laman sosial Facebook. Diharap pihak Polis Di Raja Malaysia dan SKMM hendaklah menyiasat secara terperinci dan membawa anak muda di atas ke muka pengadilan. Sampai bila Umat Islam ingin dicerca. Apakah perlu menunggu sehingga berlaku pertumpahan darah barulah tindakan drastik akan diambil?

Berdasarkan maklumat di Facebook beliau, anak muda ini bernama Gopinath Jayaratnam. Bekerja sebagai juruteknik makmal di Tip Top Meat Sdn Bhd. Berasal dan tinggal di Klang. Pernah belajar dalam jurusan Industrial Biotechnology di Universiti Industri Selangor.

Kau dah hina agama kami? mintak maaf? semudah itu? Jangan kan temberang sangatlah,masuk akal ke akaun kena hack, lepas tu kau cakap nak tutup akaun dan kemudian kau buka balik?.

Kalu si hackers tu hack akaun kau, dah tentu2 dia tukar Password…Ini betul-betul kaki temberang, agak-agaknya kalau kita hina agama mereka dengan sehina-hinanya lepas tu kita minta maaf ok ke ?

Siap share lagi artikel yg menghina Islam :Taj Mahal – A Hindu Temple-Palace, artikel yg ni tarikh 4 julydi, antara petikan artikel  h itu menyebut “Bahawa Islam adalah betul-betul jahat sangat berasas. Ia bukan agama, tetapi satu cara untuk menghalalkan rogol, pembunuhan, rampasan dan pemusnahan.”..makna dia dah lama menyokong perkara2 yg menghina Islam…kalo dia tak sokong…dia takkan share benda nih…aku tak caye langsung fb dia kena hack…

Lepas tu korang tengok, page apa yang dia LIKE…

Adakah ni masih belum cukup membuktikan betapa bencinya dia pada islam?..cukup-cukuplah berlembut dalam hal ni, makin teruk kita dipijak nanti, ni maklumat Gopinath si bangsat ni:-Gopinath A/L Jayaratnam.
I/C : 860928435109.
Alamat : NO. 54 Jalan 49 Seruling Kawasan 3 Taman Klang Jaya 41200 Klang.Selangor.
Kereta : Iswara Hijau (WGY 8326)

Rumah dia kena serang semalam, sebelum polis tiba

Dey thambi..akaun lu kenaq hack ea..ni natang pe? tu 26 MAY…lame betul akaun lu kena hack..lu sudah kena thambi…memang dia anti islam..

 

laporan polis telah di buat...

 

No comments:

Post a Comment