ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

14 October 2012

sembunyi sembunyi jumpa soros...tapi baling batu kepada orang lain...akhirnya senjata makan tuan....maka undi najib adalah juga undi kepada soros penyangak kesayangan pukimak mahathir dan jantan dayus najib...!!!!

Dakwaan hubungan Najib  dan jutawan George Soros terbukti benar, maka undi untuk   beliau  juga merupakan undi kepada pedagang matawang tersebut.

Kita mahu lihat bagaimana media arus perdana memainkan perkara ini. Seperti yang kita tahu ada satu pertemuan rahsia di mana Najib meminta sokongan Soros ke atas gerakan global moderat.

Maka, jika Soros dipersalahkan, maka satu undi untuk Najib juga merupakan satu undi untuk Soros..Jadi  dakwaan kaitan Soros yang ditimbulkan BN itu kini nampaknya menjadi "senjata makan tuan..

Jadi, mereka perlu jelaskan kepada rakyat sekarang.Ini mengulas mengenai pertemuan peribadi antara Najib dan Soros di sebuah hotel terkemuka di New York, sejurus sebelum perdana menteri  haramjaah  ini menyampaikan ucapan sulungnya di Perhimpunan Agung Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu, dua tahun lalu.

Pertemuan Najib itu merupakan petunjuk utama kepada  sikap "hipokrasi" BN.

 

 

 

penyapu sial

 

Hanya si syaitan berkawanan dengan kumpulan syaitan. Janganlah di sangka Orang Yahudi itu sahaja yang syaitan, kaum hidung kemek kembang dan muka bonyok pun ada sifat syaitan. Soros ini businessman, Najib dan MahaMaha pula makan gaji duit rakyat tipu rakyat. Buat habis beras aje mak bapak besar kan anak macam si syaitan yang di rejam.