ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

30 July 2012

ahmad maslan burid najib dan rosmah....cakap macam pundek otak makin lembek...pakatan politik rapuh atau pakatan politik rasuah yang hisap darah rakyat yang lagi bahaya....????

sape yang perjudikan nasib rakyat  wahai ahmad pundek....otak biar cerdik jangan makin lembik...skandal demi skandal yang kroni kroni haramjadah hang buat sampai kerugian berbillion billion duit rakyat  di biarkan tak peduli...!!!

Rakyat diingatkan tidak memperjudi nasib mereka dengan memberi peluang kepada pakatan pembangkang yang dianggap oleh Ketua Penerangan Umno Datuk Ahmad Maslan (gambar) sebagai “longgar dan rapuh.”

Katanya, pakatan parti politik yang longgar dan rapuh boleh menyebabkan negara tidak stabil dan akhirnya akan musnah.

“Apabila berada di puncak kuasa, kuasa itu boleh musnah dan negara tidak stabil kerana pakatan yang rapuh itu, ini menjadikan mereka (pakatan pembangkang) tidak layak memimpin negara,” katanya kepada pemberita selepas menghadiri majlis ramah mesra bersama penduduk Ayer Lanas di sini, hari ini.

Ahmad yang juga Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri berkata persefahaman antara PAS dan DAP adalah sementara, kerana DAP terus bertegas menentang perjuangan PAS untuk menubuhkan sebuah negara Islam dan melaksanakan hukum hudud.

DAP menekankan Malaysia sebagai negara sekular, sedangkan PAS pula bercita-cita mahu menjadikan Malaysia sebuah negara Islam, katanya dan menambah, persefahaman antara kedua-dua parti itu boleh dianggap tidak mulia dan bersifat sementara, dan akhirnya pengundi juga yang akan tertipu.

Terdahulu, semasa berucap pada majlis itu, beliau berkata perbalahan orang Melayu akibat perbezaan fahaman politik adalah tidak menguntungkan kerana ia menyebabkan berlakunya perpecahan kaum itu.

Beliau berkata Umno sudah lama menghulurkan “salam perpaduan” kepada PAS, bagaimanapun sehingga kini parti itu tidak menyahut sama ada untuk berdialog ke arah mencapai perpaduan tersebut. — Bernama

 

penyapu sial

 

Ahmad Maslan jangan perjudikan nasib Rakyat dengan dakyah yang murahan. Sila perbetulkan hak peneroka FELDA yang telah digadai Najib pada FGVH.

No comments:

Post a Comment