ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

22 July 2012

sedara mara bapak syaitan lahap wang felda...peneroka yang putih mata....!!!!

Semalam hari pertama umat Islam menjalani ibadah puasa; atas tanggungjawab utk menyelamatkan harta peneroka Felda khususnya dan rakyat Malaysia umumnya, kita dedahkan butiran penyelewengan dan pembaziran Isa Samad.

Butiran ini telah dibuat laporan polis dan SPRM. Dukacita, tiada perkembangan setakat ini. Orang yang paling kuat mempertahankan Isa adalah Rosmah Mansur, isteri PM sendiri. Bahkan nama Isa sebagai Pengerusi Felda pun, Rosmah yang beria2 sangat mahukannya. Isteri Isa, Bibi Sharliza Mohd Khalid adalah kroni Rosmah.

Anda boleh nilai sendiri; umpamanya sambutan hari raya zaman Pengerusi Felda dulu, Tan Sri Yusof Nor kosnya baru RM30,000 sahaja. Isa Samad belanjakan RM353,375.00, sepuluh kali ganda lebih tinggi. Ini wang peneroka Felda!!!

'Sesungguhnya pembaziran adalah saudara syaitan'..dan ternyata najib dan rosmah memilih isa samad sebagai  pengerusi felda jelasnya mereka  ini adalah adik beradik bapak syaitan....!!!

 

 

penyapu sial

 

sampai RM 300K lebih takan oder ketupat dan sambal kacang ada belian kot.fuhhh nasib kau lah felda pilih salah pengerusi . peneroka berpeluh nak mati orang atas belanja tak ingat ikut selera haramjadah depa... .. tolak BN sampai mati...!!!