ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

16 July 2012

UMNO makin nazak ....tarik sokongan melalui program maksiat....patutlah takut hukum hudud...ulamak dia lansung tak ada konek...bikin malu..kaum pondan ajer....!!!!

Tak cukup dengan Himpunan Jutaan Belia dengan hiburan2 'ekstrim', kelmarin anak2 muda ini juga dirosakkan dengan pelbagai jenis konsert dan hiburan melampau dalam program 1Malaysia 4Youth (1M4U) anjuran BN di KLCC...

Program IM4U yang berlangsung pada 15 Julai 2012 di Taman Tema KLCC. Klpos melaporkan 40 ribu orang? Korang boleh tengok sendiri samada klpos cakap botol atau apa?

Tetapi yang tengin sekali ialah gelagat petugas polis nih ....lebih galak daripada peserta yang lain. Memang tidak sedar diri. Adakah begini cara dia menjalankan tugas?

Malah Sebanyak 100,000 helmet ( topi keledar ) diberikan percuma kepada setiap pengunjung pesta 1M'sia For Youth di KLCC semalam.

Tak cukup dengan air, baju T-, topi, dan sedikit duit saku....kini topi keledar diberikan secara percuma.

Dah cukup terdesak UMNO yang sedang nazak.

 

 

penyapu sial

 

macam bangang je nak kena gune konsert maksiat untuk goda remaja semata2 nak dapat sokongan politik..dah la mesti wajib punye nak kena bagi wang saku, air, transportation, ni tambah lak ag bagi helmet free plak. celaka umno.

Patutlah minta bajet tambahan RM15 bilion hari itu, rupanya nak tabur duit utk popularkan diri najib? Beginikah cara pemimpin yg berhemah dgn wang rakyat? Dia ingat duit cukai yg dikutip dari rakyat itu macam duit poket dia atau duit mak bapak dia punya ke?

Memang jahanam negara selagi umno/bn diberikan kuasa dan akan bangkrup tidak lama lagi.Inilah pemimpin bertaraf haramjadah.....