ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

15 July 2012

sapu 1 malaysia...Noh Omar sapu 30 ekar tanah di Selangor.....!!!!

 

kepala samseng merangkap Timbalan Pengerusi Perhubungan Umno Selangor, Noh Omar  telah dianugerahkan 30 ekar tanah di Bagan Tengkorak, Tanjong Karang pada 1995.

Perkara itu didedahkan Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Sekinchan, Ng Suee Lim pada sidang Dewan Undangan Negeri (DUN) Selangor.

Menurut beliau, Noh membeli tanah tersebut dengan harga RM100,000 berbanding harga asal kira-kira RM3 juta.

Rakyat susah untuk mendapat tanah tetapi seorang pemimpin kanan diberi tanah dengan mudah pada ketika itu. Saya telah melawat kawasan itu dan mendapati statusnya adalah untuk ternakan udang,” katanya pada perbahasan semalam.

Noh kemudian mengusahakan tanah tersebut bersama syarikat Pristine Agrofood Sdn Bhd bagi projek ternakan udang pada 2001.

Kes ini kita anggap sebagai skandal tanah dan bukti wujudnya percanggahan kepentingan kerana beliau ketika ini ialah Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani yang secara terang terlibat secara langsung dalam industri berkenaan.

Di manakah maruah Umno BN yang kononnya memperjuangkan hak rakyat tetapi parti terlibat dalam kes sapu tanah rakyat?..

Noh buat pertama kalinya memenangi kerusi Ahli Parlimen Tanjong Karang pada April 1995.

No comments:

Post a Comment