ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

11 January 2013

anjing anjing polis yang merusuh dah tentu perhmpunan sejuta rakyat tak selamat...!!!!

Komander Pasukan Simpanan Persekutuan (FRU), Datuk Abdul Hamid Mohd Ali berkata , "Seramai 50 anggota berkenaan akan membawa keluar petugas media daripada kawasan tertentu yang dikira tidak selamat," 

Hehehe... tak selamat? Emm.. rasanya Datuk tak faham. Kami nak berkumpul jer. Bukan nak merusuh.

Macam maner Datuk boleh tahu tak selamat pulak?

Malam sambutan tahun baru di Shah Alam, lebih 120,000 ribu Rakyat berkumpul dengan kekuatan anggota Polis tak sampai 20 orang, sehingga hari nie saya masih lagi menghirup udara di Malaysia.

Bukan saya seorang sahaja, bahkan 120,000 ribu tu tak ada pula yang MERUSUH. Mana dapat FAKTA ini Datuk?