ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

27 January 2013

awie ayahanda pukida kununnya tak mahu hina islam buka lagi 3 kelab malam....mufti haramjadah boleh tolong baca tahlil rasmikannya....!!!!

Ketika tindakan penyanyi dan pelakon Awie membuka kelab malam di Ipoh, Perak dipertikaikan segelintir pihak, vokalis kumpulan Wings itu sebenarnya sudah merancang untuk memperluaskan lagi perniagaannya dengan membuka tiga lagi cawangan baharu.

Awie atau nama sebenarnya Ahmad Azhar Othman, 45, berkata, dia tidak akan mengendahkan kritikan orang sebaliknya mahu mengembangkan kelab malam berkenaan yang dikenali sebagai Malai Rock Station Bistro masing-masing di Kuala Lumpur, Johor dan Kuantan, Pahang tidak lama lagi.

“Jangan melihat perniagaan kelab itu daripada pandangan yang cetek. Ia adalah sebuah perniagaan dan saya telah melabur ratusan ribu untuknya.

“Malah saya juga merancang untuk kembangkan lagi perniagaan itu pada tahun ini selepas mendapat respons baik daripada pengunjung di Ipoh,” katanya ketika dihubungi mStar Online di sini, Rabu.

Awie berkata demikian sebagai mengulas laporan beberapa portal susulan perasaan tidak puas hatinya dengan pihak media yang bertanyakan perkara tersebut semasa malam gala filem Hantu Kak Limah 2: Husin, Mon & Jin Pakai Toncit dekat sini malam Selasa lalu.

Awie menegaskan, masyarakat seharusnya berfikiran terbuka dan tidak mudah menjatuhkan hukum hanya kerana dia berstatus selebriti.

“Saya bergiat dalam bidang hiburan dan tidak tahu cabang perniagaan lain melainkan cabang ini sahaja (membuka kelab malam). Takkan saya hendak jual nasi lemak yang saya tidak tahu caranya?

“Jadi apa salahnya saya jalankan perniagaan berasaskan hiburan? Jangan persoalkan mengenai hukum hakam hanya kerana saya seorang artis?” jelasnya dalam nada kesal.

Tambahnya, perniagaan pusat hiburan bukanlah sesuatu yang baharu dan sudah ramai ahli perniagaan Melayu lain turut menjalankan perniagaan berasaskan hiburan seperti itu.

“Teruk sangat ke buka kelab malam? Apabila saya yang buka, semua mempertikaikan saya? Sedangkan benda ini bukannya baharu.

“Di luar sana, lebih ramai orang Melayu yang berniaga kelab, hotel dan pusat hiburan lain tetapi kenapa tidak dipertikaikan?

“Saya hanya berniaga bagi meneruskan kelangsungan hidup dan mencari rezeki untuk diri dan keluarga, apakah itu salah?” soalnya yang berharap isu ini tidak diperbesarkan lagi.

Sementara itu, mengenai watak Husin dalam filem sekuel kepada Hantu Kak Limah Balik Rumah yang dilakonkannya itu Awie berkata, komitmen pada kali ini adalah lebih mencabar kerana dia perlu menterjemahkan Husin yang berada dalam kedukaan selepas diisytiharkan muflis.

“Penceritaan filem kali ini lebih bersahaja tetapi berat.

Watak Husin tidak jauh berbeza berbanding filem pertama Hantu Kak Limah Balik Rumah sebelum ini.

“Cuma pada kali ini dia kurang ceria kerana berada dalam keadaan murung dan bersedih selepas diisytiharkan muflis,” katanya yang baharu menamatkan penggambaran filem Zombie Kilang Biskut. -mstar

 

jangan lupa buat tahlil di kelabmalam awie  bro....banyak fadhilatnya....syatan yang di kenali memang suka....

 

 

 

penyapu sial

 

Mencari rezeki dari sumber yang haram untuk diberikan kepada anak isteri. Kerana bergelar "selebriti", tak mahu berniaga nasi lemak (atau setidak-tidaknya belajar caranya untuk berniaga benda yang halal).

Mujurlah Awie tak pilih Pakatan Rakyat, tetapi pilih UMNO... sehati sejiwa dengannya... kata keling kutty mahathir , UMNO parti syaitan yang dikenali...

Tindakan Awie itu mengesahkan kata-kata  keling paria  tersebut.Begitu juga  dengan tuan-tuan mufti dan para agamawan dalam UMNO...Parti tuan-tuan  ternayata adalah parti syaitan yang dikenali...

ayahanda awie woii.. cite ko ni boley bikin umno bungkus..! kelab malam tokey melayu yg jd customer cuma org melayu sendiri. org cina india x kan dtg punye.. lantaklah ko selebriti ka apa ka..! usahalah cari biznes lain yg x melalaikan bangsa melayu. Jgn jd pemalas bro..

dia ni belajar pun tak tinggi, mengaji agama Islam pun belum tahu takat mana, ada juga Persatuan dakwah Islamiah Perak angkat mamat ni jadi ikon...nauzubillah minzalikh...Dunia akhir zaman nih..macam-macam..Sebagai rakyat Perak, wa nak beritahu kat mamat nih...kami rakyat Perak tak sior kehadiran kamu yang menyesatkan anak muda kami dengan hiburan dan benda-benda lara...nak buat-buat le kat tempat kamu kat KG Baru atau kat tempat tinggal kamu...mengaku aje Melayu Islam tapi keperibadian tak mencerminkan seorang Islam pun...

Agaknya Kelab mlm dia ada nasyid kot..ha ha,cian cri mkn cara begini..lalaikn org melayu islam dgn hiburan haram,fikir bro jgn poyo sgt..

org bina masjid,ko bina kelab mlm.pegi jahanam la dgn dunia ko..tuuuu