ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

24 January 2013

Jika Tunku Abdul Rahman tidak memberikan kerakyatan kepada bukan-Melayu semasa Merdeka, keling kutty Mahathir Mohamad adalah pendatang haram tanpa izin sehingga hari ini....!!!

Jika Tunku Abdul Rahman tidak memberikan kerakyatan kepada bukan-Melayu semasa Merdeka, keling kutty Mahathir Mohamad bukanlah seorang warganegara Malaysia hari ini..

Bekas Perdana Menteri itu mengeluarkan kenyataan tersebut sebagai balasannya terhadap pmbongkaran pemberian IC sewaktu RCI Sabah berlansung, yang mendedahkan pentadbiran administrationnya terlibat di dalam memberikan kewarganegaraan kepada rakyat asing di Sabah.

Latarbelakang keindiaan Mahathir, dimana ayahnya ialah seorang imigran India Muslim.Mahathir bukan saja menghina Tunku dengan kenyataannya tetapi menghina seluruh rakyat India di negara India.

Kaum India di Malaysia ini memperolehi kewarganegaraan dengan mengorbankan darah, keringat dan airmata untuk tujuan pembangunan negara, bertentangan dengan apa yang berlaku di Sabah.

Mereka  dibawa oleh kerajaan British ke Malaya untuk membangunkan negara ini.Apabila anda bercakap mengenai perladangan, landasan keretapi dan pembinaan jalanraya, anda akan melihat pengorbanan orang-orang tua kamu berkorban untuk negara  merujuk kepada setatus keindiaan  mahathir .

kita  juga mengingatkan mahathir bahawa  undi bukan-Melayulah yang telah menyelamatkan beliau dari tercampak keluar dari kerusinya pada penghujung 80an dan 90an, apabila berlaku krisis beliau dengan, Tengku Razaleigh Hamzah dan Anwar Ibrahim.

Laporan polis terhadap keling kutty nak mampos  ini  wajar di buat di mana mana  balai polis seluruh negara  dan mendesak Mahathir untuk meminta maaf terhadap kenyataannya dalam tempoh seminggu.

Kita juga meminta Presiden Umno Najib Tun Razak untuk menjelaskan pendirian beliau terhadap hal ini.

Kenyataan Mahathir berupa hasutan kerana beliau mempersoalkan har kewarganegaraan bukan-Melayu dan juga mempersoalkan kelayakan (merits) kemerdekaan kita.

 

 

penyapu sial

 

 

Mana mungkin Che Det masih ingat bahawa asal usul dia tu India? Hangpa sedarkah waktu dia berucap? Cuba lihat lidah dia, bercabang tak?

Dari dulu lagi, aku sedar akan muslihat munafikun ni tapi nak buat macamana, Melayu UMNO semuanya  BODOH. Melayu tu BODOH sebab hanya suka dengar hal-hal yang sedap di dengar walaupun bohong.

Sekarang dah jelas temberangnya. Munafikun ni sanggup "jual negara" semata-mata untuk berkuasa. Tau apa maknanya? Munafikun ni dah jual "Melayu" sekaligus semasa dia memberi taraf kerakyatan pada PATI untuk memboleh PATI mengundi.

Satu lagi hal yang amat melucukan ialah Melayu yang tidak suka UMNO-BN dianggap sebagai PENGKHIANAT BANGSA, JUAL NEGARA, ..... dan berbagai tuduhan yang amat menggelikan hati. Sekarang dah jelaslah siapakah yang mengkhianati bangsa Melayu kalau bukan UMNO-BN?

Kalaulah UMNO-BN sayang akan Melayu, depa tak akan ajar Melayu rasuah? depa tak akan jual "Melayu"? ... banyak lagi nak sebut.

Apa-apa pun, kita orang Malaysia, terutama orang Melayu harus sedar bahwa dengan kehadiran PATI sebagai RAKYAT MALAYSIA yang SAH mungkin akan meng"hakis"kan HAK ISTIMEWA MELAYU kerana hak-hak itu dah dirampas oleh PATI seperti mana yang dilakukan oleh keling kutty  dan konco-konconya yang berani mengaku dan mengisytiharkan diri mereka Melayu semata-mata berkehendakkan HAK ISTIMEWA ITU.

Akhirnya, Melayu akan jadi bangsa PAK KADOK iaitu Menang Sorak Kampong Tergdai.
HARAMJADAH PUNYA keling kutty  nak mampos...!!!!.