ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

07 January 2013

skandal wanita lembu lembu UMNO menjejaskan peluang UMNO di PRU 13 nanti...!!!

shahjilat  punya hal....!!!

raja  pundek sekapal  dengan raja  lembu shahjilat ....!!!

Skandal-skandal menyelubungi pemimpin tertinggi Wanita Lembu  Umno melemahkan tulang belakang parti pemerintah kaki  rasuah dan akan menjejaskan peluang Barisan Nasional / Barisan najis  (BN) pada pilihan raya 2013

Skandal terbaru kini adalah perjanjian tanah yang lumayan untuk kemudahan kajian pertahanan yang masih belum dibina oleh firma Ketua Wanita Umno Selangor Senator Datuk Raja Ropiaah Abdullah, hampir satu tahun selepas skandal Pusat Fidlot Nasional (NFC) bosnya Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil menyebabkan kehilangan jawatan senator dan Kabinet.

Isu-isu yang dibangkitkan  tidak boleh dinafikan dapat menjejaskan imej Wanita  Lembu Umno sendiri, dan kita tahu sokongan kuat Umno datangnya dari kalangan sayap wanita

Terpulang kepada Lembu lembu  Umno untuk berubah untuk menangkis tohmahan ini,..Ramai di luar parti sedang memerhatikan Wanita Lembu  Umno, dan kerana itu mereka perlu lakukan perubahan untuk memastikan mereka dilihat bersih dari skandal-skandal yang boleh menjejaskan peluang BN dalam pilihan raya akan datang.

Raja Ropiaah (gambar) hanya mendiamkan diri tentang syarikatnya Awan Megah Sdn Bhd yang gagal untuk membina Pusat Pendidikan Pertahanan Negara (Puspahanas) di Putrajaya berharga RM100 juta walaupun dia telah menjual tanah kerajaan yang ditukar untuk kos pembinaan.

Pada akhir tahun 2011, firma keluarga Ketua Wanita Umno Shahrizat dituduh menyalahgunakan pinjaman mudah persekutuan RM250 juta bagi projek penternakan lembu NFC. Jawatan senator beliau tidak diperbaharui, membawa kepada penggugurkan beliau daripada Kabinet.

Wanita Umno sentiasa dipandu kontroversi pada masa lalu tidak seperti Umno dan Pemuda Umno di mana beberapa pemimpin telah diheret untuk rasuah dan malah membunuh. Sebelum Shahrizat, Tan Sri Rafidah Aziz sentiasa dengan dakwaan beliau memberi permit diluluskan (AP) kepada kroninya semasa bertugas sebagai menteri perdagangan antarabangsa yang paling berjaya.

 

 

 

No comments:

Post a Comment