ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

11 January 2013

pisau jubor dan burid rosmah buat fitnah....cari dan tibai mamat nie sampai lumat....!!!!

Ahad lalu The Sunday Star telah melaporkan seorang pembantu yang berusia 56 tahun kepada Datuk Dr Mansor Othman, Timbalan Ketua Pulau Pinang Menteri I (TKM I), adalah antara tiga lelaki yang ditahan oleh pegawai anti-rasuah dalam cubaan rasuah RM30,000.

Lelaki tidak dinamakan disyaki telah menawarkan wang sebagai dorongan kepada seorang wanita untuk menggugurkan aduan gangguan seksual yang dibuat terhadap pegawai atas.

Menurut laporan akhbar itu, wanita tersebut melaporkan kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) yang menunggu transaksi itu berlaku di sebuah restoran di Seberang Jaya pada 3 Januari sebelum menangkap tiga lelaki tersebut dengan memetik sumber yang tidak dinamakan tetapi dekat dengan penyiasatan kes tersebut.

The Sunday Star turut melaporkan pembantu tersebut memegang jawatan di pejabat PKR Permatang Pauh yang diketuai oleh Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Berikutan dengan laporan tersebut beberapa orang Blogger Pro UMNO mengolahnya semula dengan jalan cerita yang lebih menarik agar ianya lebih sensasi.

Antara yang mula menyiarkan laporan tentang kejadian tersebut ialah seorang Blogger dari UMB yang pernah dianugerahkan dengan ‘Best Political Blog Report’ dalam perhimpunan Agung UMNO pada tahun 2011.

Blog tersebut ialah Pisau.Net /pisau jubor korek lubang jubor rosmah , selain blog tersebut Blog Minda Intelek Melayu (MiM) serta Forum Kelab Menyokong UMNO (Mykmu.Net) juga turut menerima anugerah tersebut.

Berikut adalah apa yang dilaporkan oleh Pisau.Net yang Adminnya juga merupakan seorang Exco PERKASA  yang konek kuntut dan kini diburu oleh DAP untuk diserahkan writ saman kerana fitnah.

Tulis Pisau  jubor ..Ahli PKR memang tak dapat lari daripada perangai tibai bini orang dan rasuah tak ubah dengan Ahli Parlimen Permatang Pauh.

Melaun 3 ekor ni dihantar oleh Anwar untuk rasuah RM30ribu selesaikan kes Roslan Yahya Pegawai Daerah Seberang Perai Tengah dan juga orang kuat PKR yang buat ganguan seksual terhadap bini orang

Apakah benar dakwaan Pisau  jubor ini  yang juga merupakan pengundi bagi DUN Seberang Jaya dan Parlimen Permatang Pauh itu?

Jadi  siapakah sebenarnya yang ditahan kerana memberi rasuah itu..ini kenyataan  akhbar  pihak yang kena fitnah dengan pisau  jubor ini...

Kenyataan Akhbar
10 Januari 2013

Perkara: Membalas Laporan Penangkapan Pembantu Khas Timbalan Ketua Menteri (I) Pulau Pinang oleh Pegawai SPRM

Saya adalah pembantu khas Timbalan Ketua Menteri (I) Pulau Pinang. Saya merujuk kepada laporan-laporan media baru ini yang merujuk kepada penahanan saya oleh SPRM atas satu dakwaan korupsi bagi kononnya menutup aduan gangguan seksual terhadap seorang pegawai tinggi.

Saya amat terkejut kesemua laporan media tersebut adalah lebih memfokus terhadap saya sebagai pembantu khas Timbalan Ketua Menteri (I) Pulau Pinang.

Saya dengan ini ingin menegaskan seperti berikut:-

1) Saya tidak terlibat dalam apa-apa transaksi untuk menutup mana-mana aduan gangguan seksual dan tidak memberi mahupun menerima apa-apa wang atau ganjaran bagi tujuan menutup aduan gangguan seksual tersebut;

2) Pihak SPRM telah menangkap saya dan telah ditahan semalaman dalam lokap SPRM sebelum disoal siasat. Pada setiap masa siasatan, saya dirujuk dan disoal sebagai seorang saksi sahaja dan bukannya sebagai suspek atau pesalah;

3) Siasatan berkenaan dakwaan korupsi untuk menutup aduan gangguan seksual tersebut adalah melibatkan Bekas Pegawai Daerah Seberang Perai Tengah dan tidak melibatkan mana-mana pimpinan parti dari Pakatan Rakyat mahupun melibatkan Timbalan Ketua Menteri (I).

4)Memandangkan terdapat niat jahat serta kecenderungan berbaur politik dalam laporan-laporan akibat penangkapan saya yang telah menjatuhkan imej saya serta imej pimpinan parti saya, maka saya telah mendapatkan nasihat guaman dan tidak akan teragak-agak untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap mana-mana pihak yang meneruskan fitnah terhadap saya tanpa sebarang justifikasi.

Sekian penjelasan saya.

Zainal Abidin bin Saad
Pembantu Khas Timbalan Ketua Menteri (I) Pulau Pinang

Jadi.. jelas Pisau  jubor  ini  telah menyebarkan fitnah....

1 comment:

  1. Perlu dijelaskan semua pegawai daerah adalah pegawai kerajaan persekutuan yang dilantik untuk memegang tampuk negeri.

    Begitulah kaedah zalim BN mengawal hak negeri.

    Roskan Yahya ni pulak pengikut tegar umno. Sila buat lawatan kerumah bekas DO ini yang mempamerkan jalinan erat dengan otai Rafidah dan Kak Jad Lembu.

    Dia dan isteri membina empayar perniagaan dengan pengaruh politik umno. Meminjam ratusan ribu dari MARA hanya untuk bermegah dan bermewah2.

    Ada lagi skandal dalam simpanan ADUN tempat tinggalnya.

    Pegawai macam ni memang membahayakan negara dan meruntuhkan moral keluarga.

    Tahniah Guan Eng yang dapat membaca musuh dalam selimut.

    Macam kisah budak dengan serigala. U cannot fool all the people all the time.

    ReplyDelete