ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

10 January 2013

apa pula trik kerajaan haramjadah najib kali ini..???...selepas berdolak dalik oleh kerajaan , akhirnya Pakatan Rakyat dapat kebenaran guna Stadium Merdeka untuk berhimpun

Pemimpin Pakatan Rakyat (PR) mengesahkan mereka menerima kebenaran dari pihak pengurusan Stadium Merdeka untuk menggunakan stadium tersebut bagi mengadakan Himpunan Kebangkitan Rakyat Sabtu ini.

Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu (gambar), Naib PKR Chua Tian Chang dan ahli strategi DAP Liew Chin Tong berkata demikian dalam sidang media bersama dan mereka akan menghantar delegasi untuk bertemu dengan pengurusan Stadium Merdeka pagi ini

“Tak ada syarat-syarat (yang dikenakan oleh Stadium Merdeka),” kata Mohamad yang dikenali sebagai Mat Sabu kepada media di ibu pejabat PAS hari ini.

“Bayaran deposit RM75,000. Itu kita akan tunaikan,” katanya lagi.

Mohamad menambah sayap pemuda PAS, PKR dan DAP, dan juga badan bukan kerajaan (NGO) akan mengadakan dua perhimpunan berasingan di Petaling Jaya dan Kuala Lumpur malam sebelum perhimpunan.

Apabila ditanya adakah orang ramai akan berarak ke stadium Sabtu ini, Mohamad menjawab: “Kami berjalan, bukan berarak.”

Beliau berkata polis dan perbadanan Stadium Merdeka melarang penganjur dari meletakkan kain rentang semasa perhimpunan.

Chua berkata polis tidak akan membuat sekatan jalan kali ini.

“Kita tidak mahu melihat keganasan,” katanya lagi.

Selepas penganjur perhimpunan bertemu dengan Ketua Polis Negara Tan Sri Ismail Omar semalam, mereka berkata polis akan mengawal perhimpunan tersebut dengan aman dan menjadi “peristiwa bersejarah”.

Aktivis Hishamuddin Rais, yang turut hadir dalam sidang media berkata, pihak penganjur akan berbincang untuk ruang kapasiti Stadium Merdeka dengan pihak pengurusan stadium esok.

Perhimpunan 12 Januari akan menyaksikan pelbagai gerakan tuntutan menjelang pilihan raya umum tahun ini, termasuk menutup kilang Lynas di Kuantan, menuntut bayaran royalti lebih adil kepada negeri pengeluar minyak, pendidikan percuma dan pilihan raya yang adil.

Penganjur perhimpunan mensasarkan satu juta orang akan hadir dengan pelbagai warna melambangkan kumpulan — hijau mewakili kumpulan anti-Lynas, kuning mewakili gabungan menuntut pilihan raya adil Bersih 2.0, oren untuk anti-Felda Global Venture Holdings (FGVH) dan merah untuk menuntut royalti petroleum.

No comments:

Post a Comment