ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

26 January 2013

betul tu mak lembu.....rakyat pun dah bosan tengok politik lembu puak puak kamu....tak tau malu ....lembu dah kena buang dari kondo pun masih bercakap....kah kah kah.....lembu betina tak tau di untung.....

Rakyat dah bosan retorik pembangkang, kata Sharizat

sedih kunun....serupa lembu yang duduk di tepi jalan...dulu seronok duduk di kondo....la ni  kena duduk tepi jalan...rahsia lembu sudah terbongkar....mana mau lari mak lembu mooooooo....!!!!

 

 

Ketua Pergerakan Wanita Umno Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil berkata rakyat kini dilihat semakin bosan dengan pelbagai karenah dan retorik yang dicetuskan parti pembangkang.

Beliau yang secara sinis berkata apa saja perkara yang dibangkitkan pihak pembangkang tidak ubah seperti satu 'hiburan politik'.

"Rakyat dengar (isu yang dibangkitkan pembangkang) sebagai satu hiburan politik, tetapi akhirnya mereka (rakyat) akan memilih parti dan kerajaan yang akan membawa kepada pembelaan untuk masa hadapan yang boleh diberikan oleh Barisan Nasional," katanya.

Beliau berkata demikian kepada pemberita selepas merasmikan program sekampung Majlis Pembangunan Wanita dan Keluarga, Parlimen Indera Mahkota di sini hari ini.

Beliau berkata rakyat mahukan sebuah negara yang stabil dan bukannya sebuah negara yang porak-peranda seperti mana yang cuba dicetuskan parti pembangkang menerusi demonstrasi jalanan.

Mereka (rakyat) juga (dilihat) tak minat dengan reformasi, maklum balas yang kita terima, rakyat mahu kepimpinan yang boleh membawa kestabilan kepada negara," katanya.

Beliau berkata Wanita Umno juga kini dilandasan kukuh dan jentera pergerakan itu kini di peringkat fasa terakhir untuk menghadapi pilihan raya umum ke-13.

"Kita mempunyai kekuatan dalaman, kita tak mudah nak digentarkan, sebab kita berlandaskan kepada kebenaran dan kesucian perjuangan," katanya.

Sementara itu dalam isu lain, Wanita Barisan Nasional turut merakamkan ucapan takziah kepada kedua ibu bapa William Yau Zhen Zhong, 6, yang ditemui mati di Pelabuhan Klang petang semalam selepas dilapor hilang pada 16 Jan lepas.

Selain berasa sedih dengan kejadian itu beliau turut mengingatkan semua pihak agar memberi keutamaan kepada aspek keselamatan.

William, anak kedua pasangan Goh Ying Ying, 28, dan Yau Kok Kang, 32, dilapor hilang di Jalan Putra Mahkota, Putra Heights, Subang Jaya selepas dipercayai keluar daripada kenderaan untuk mencari ibu bapanya yang singgah di sebuah kedai barangan elektrik. — Bernama

 

 

penyapu sial

 

 

kita pun sudah bosan dengan lu mak lembu...tunggu jugak bila lu anak beranak nak kena sembelih hidup hidup....sementara kera-jaan lembu kamu masih hidup...untung kamu masih bernafas...

awas bila PR memerintah nanti....lembu lembu keluarga kamu pun tak mampu berak di kandang....nak bercakap pun lagi x mampu...!!!!