ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

11 June 2010

Isu gelaran di tarik balik UMNO kencing kepala sultan Johor....Anwar mohon mengadap

Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim akan memohon mengadap Sultan Johor, Sultan Ibrahim Ibni Sultan Iskandar berhubung penarikan balik darjah kebesaran yang dianugerahkan kepada Datuk Chua Jui Meng.

Anwar berkata beliau terkejut dengan penarikan balik anugerah tersebut, tetapi  Chua menerima berita itu dengan tenang dan tabah.

Semalam, Chua - bekas pemimpin MCA yang kini menyertai PKR - telah dihubungi setiausaha Majlis Diraja Johor, Datuk Ramli Abdul Rahim, yang memintanya memulangkan semua darjah kebesarannya.

Chua yang kini merupakan anggota Majlis Pimpinan Tertinggi (MPT) PKR, dianugerahkan darjah kebesaran itu oleh Sultan Mahmud Iskandar.

Anugerah tersebut membawa gelaran 'Dato Paduka Makhota Johor' dan 'Seri Paduka Mahkota Johor'.

Bagaimanapun, Chua tidak dimaklumkan sebab mengapa anugerah tersebut ditarik balik.

Sebaliknya, beliau dimaklumkan bahawa pihak istana tidak perlu menyatakan sebab-sebabnya.



penyapu sial


ikut suka aku....walau tinggi kedududukan darjat dan pangkat ,bila buat sesuatu keputusan biarlah dengan bersebab...baru boleh di hormati....walau pun keputusan tersebut datang dari pihak istana...

BALAS DENDAM...kalau gini lah gaya...nampak sangat lah yang UMNO sundal puak yahudi ini dah terang dan nyata kencing kepala sultan melalui kaki tangan celaka dan cibai istana yang rapat dengannya ( DATUK SUNDAL PELIWAT ISTANA )

kalau sultan dan raja raja pun dah  nak terlibat politik  kencing  UMNO...sebaiknya  turun takhta  dan bertanding sebagai ahli politik biasa....kasi aje kerabat di raja yang   lain  yang berwibawa menjadi sultan atau raja....!!!!

No comments:

Post a Comment