ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

29 June 2010

guru guru kencing berdiri....MB negeri sembilan perlu bertanggung jawab....

Inilah yang dinamakan Guru Kencing Berdiri, Anak Murid Kencing Berlari. Menteri Besar Negeri Sembilan dan Pengarah Pelajaran Negeri Sembilan harus meletak jawatan dan mengambil tanggungjawab diatas insiden yang amat memalukan profession perguruan ini.

Satu dunia dah tahu ada guru-guru perempuan di Negeri Sembilan ini muka tak tahu malu. Habis semua anak murid tengok dalam internet. Apa nak kata ? Pihak penganjur ialah Kerajaan Negeri Sembilan sendiri. Ini majlis rasmi, Konsert Jom Heboh pun peminat tak serbu macam ni !

Tahun depan nak jemput artis siapa pula ?

baca lagi di bawah nie....


Aura Mawi Membuatkan Ramai Cikgu-Cikgu Wanita Negeri Sembilan Lupa Sakit Lutut dan Sendi

Sekali-sekala,aku akan menyapot jugak industri hiburan tanahair.Semalam aku teman bini aku gi Sambutan Hari Guru peringkat Negeri Sembilan.Penuh satu padang makan malam kat tengah-tengah pekan Seremban.

Ada Mawi,ada menteri besar Negeri Sembilan.Ramai betul cikgu-cikgu yang beratur untuk bersalaman dengan menteri besar,tak kira lah lelaki dan perempuan.Menteri besar pulak rombongan masuk tu dah macam raja dah.Khas kepada peminat-peminat Mawi,semua gambar ni aku ambik semalam dekat Seremban.












;

Jika ada kelihatan isteri anda di sini sedang menunjukkan perangai yang tidak anda sangkakan,aku tidak bertanggungjawab.Jika anda melihat ada wajah ibu anda sedang menyendeng-nyendeng dekat Mawi,aku tidak akan mintak maaf jika anda terkejut melihat kelakuan ibu anda.

Walaupun mereka Cikgu sekalipun,kita perlu ingat,mereka juga manusia biasa.Kalaulah bini aku buat macam ni,KONFEM aku akan maki.Sebab tu sedaya upaya aku cuba menjauhkan dia dengan Thom Yorke,Chris Cornell atau Eddie Vedder.Nampak gambar Jimi Hendrix pun dia jadi tak keruan.Kaum hawa ni,bila berdekatan atau berdiri sebelah "selebriti" dia jadi lain sikit.Lagi la kalau selebriti tu dia minat gila-gila.

Aku pun rasa kalau aku dapat jumpa Rachel Bilson atau Intan Ladyana sebelah aku..mau aku terkam-terkam.

PS - Aku dapat cenderamata dari menteri besar Negeri Sembilan.Sebuah mug yang ada print gambar dia atas tu.Nanti aku letak la gambar mug tu kat sini.Lawa.Sesuai untuk buat minum petang bila berseorangan.


mantot

No comments:

Post a Comment