ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

29 June 2010

bila yahudi gila babi....tak heran lah UMNO-APCO- BN juga boleh ikut perangai BABI....budak 6 tahun pun boleh di tuduh pengganas...



Terkejut besar sebuah keluarga Amerika Syarikat bila tahu anak perempuannya berumur 6 tahun telah masuk daftar orang yang dilarang keluar dari AS kerana dituduh pengganas atau teroris.
Salah satu media AS, melaporkan, Alyssa Thomas (6 tahun) dari negara bahagian Ohio, ditemui namanya dalam daftar orang yang 'di curigai', ketika dia bersama orang tuanya akan melakukan penerbangan dari Cleveland menuju ke Minneapolis.

Ayahnya mengatakan "Kami memiliki anak perempuan dan saya kata, anak saya itu masih berumur 6 tahun dan biasa saja. Mungkin mereka menuduh kakaknya, namun saya fikir Alyssa dan kakaknya bukanlah sebagai ancaman keamanan nasional."

Laporan mengatakan, Alyssa tidak pernah menghadapi masalah dalam perjalanan sebelum ini dengan menggunakan penerbangan domestik. Seorang kakitangan Keselamatan Transport mengatakan, undang-undang yang ada memiliki tugas untuk mencegah orang-orang dicurigai berhubungan dengan 'pengganas' dan melakukan perjalanan. Mereka diminta hubungi jabatan tersebut. (Era Muslim/AK)

emm, nampaknya sekutu rapat UMNO/BN..YAHUDI SUDAH GILA BABI.....

waka ka ka ka...........SAPA PERUNDING KESELEMATAN DI USA KALAU TAK BUKAN APCO WORLDWIDE, PERUNDING IMEJ KERAJAAN MALAYSIA.

2 comments:

  1. Memang SIAL penyapu sial ni.Nama dah lah buruk , perangai pun macam sial juga.
    Kalau sampai disebut 44 kali.... seumur hidup kau akan SIAL.......

    ReplyDelete
  2. perrggg...blogger UMNO haprak ke nie...dah terperangkap dalam jerat biawak wa...ha ha ha..relax bro...jawab guna fakta beb...jgn emosi sgt...lu tau apa maksud penyapu sial....kalau tak tau atau sesajer buat tak nampak maksud nya ...tu ha kat atas blog nie dah tulis besau besau maknanya...dan lagi satu penyapu sial ni...maksud nya menyapu sial yg ada kat badan puak umno yahudi laknatullah dan penyokong penyokong termasuk bloger bloger haramjadah yg jadi buridnya yg tak abis abis nak merompak khazanah rakyat dan negara juga tak abis abis nak menfitnah musuh politiknya.....!!!!

    wa tak kisah pun kalau ko orang nak maki hamun aku...ini wa punya cara...wa peduli apa...kalau asik nak defend puak puak laknat yang korup dan tiada agama mcm umno yahudi ni...sebutan sial 44 x akan pergi kat hang @ mereka mereka yang menyokong puak nie...!!!

    ReplyDelete