ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

18 June 2010

lawak saiful apek vs lawak saiful liwat

Saiful Apek Dibebaskan Dengan Jaminan Polis ....dan saiful liwat di bawah kawalan polis...




lawak saiful apek dengan ganja kena lokap dapat jaminan polis ...cukup bukti ke dalam lokap lah ia...atau pak polisi dan pihak mahkamah kanggaroo yang juga peminat lawak si saiful nie akan membebaskan dengan alasan tak cukup bukti....mana tau kan.....melawak la katakan ...si saiful boleh melawak tak kan mahkamah kanggaroo tak biase pulak buat lawak dari video korek korek zaman mahafiraun sampai lawak liwat 2 zaman najis altantuya


PETALING JAYA: Pelakon komedi terkenal, Mohd Saifulazam Mohammad Yusoff, 41, atau lebih dikenali sebagai Saiful Apek (gambar) bersama lima rakannya yang direman kerana disyaki memiliki 40 gram ganja akan dibebaskan dengan ikat jamin polis.

Ketua Polis Daerah Subang Jaya, Asisten Komisioner Zainal Rashid Abu Bakar ketika dihubungi mStar Online berkata, siasatan terhadap kes tersebut akan tetap diteruskan.

Sehubungan itu, katanya, polis akan membuat keputusan kemudian sama ada akan mendakwa Saiful Apek dan rakan-rakannya ataupun tidak.

“Pihak polis akan membuat keputusan selepas siasatan selesai sama ada mahu mendakwa mereka atau tidak," katanya.

Semalam, tempoh reman Saiful Apek bersama lima rakannya selama empat hari dilanjutkan sehari lagi sehingga hari ini.

Majistret Aishah Hijriah Arshad membenarkan tempoh reman terhadap semua suspek dilanjutkan.

Ia bagi membolehkan pihak polis menjalankan siasatan di bawah Seksyen 39A(1) serta Seksyen 6 Akta Dadah Berbahaya 1952 atas sebab pemilikan dadah manakala Seksyen 15(1)(a) Akta Dadah Berbahaya 1952 atas sebab penggunaan dadah.

Pada 12 Jun lalu, Saiful dan lima rakannya yang lain ditahan polis dalam satu serbuan di apartmennya di Jalan PJS7 Subang Jaya dekat sini kira-kira pukul 10 malam ketika sedang menyaksikan perlawanan bolasepak Piala Dunia di antara Argentina dan Nigeria.

Apek terkenal dengan lakonannya dalam filem seperti Senario Lagi (2000), Senario The Movie (1999), Nana Tanjung 2 (2007) dan Cicak Man (2006).

Dia juga seringkali muncul bersama kumpulan lawak Senario dalam siri komedi Senario di TV3.

Sementara itu Mohd Fadly Hashim yang merupakan peguam kepada Saiful Apek ketika ditemui di Ibu Pejabat Polis Daerah Subang Jaya berkata polis sepatutunya membuat pendakwaan hari ini.

Bagaimanapun katanya, pihak polis mendapat arahan untuk melepaskan mereka dengan jaminan polis sementara menunggu siasatan dijalankan.

"Mungkin arahan itu daripada pihak pendakwaanlah. Tentang berapa lama dan syarat-syarat jaminan, belum boleh didedahkan lagi kerana mereka masih belum dibebaskan (sedang dalam proses)," katanya yang ditemui kira-kira pukul 3 petang ini.

Mohd. Fadly memberitahu, semua dokumen ikat jamin telah ditandatangani dan sedang diproses.

Proses ikat jamin tergendala sementara waktu ekoran gangguan bekalan elektrik di kawasan itu.

Ditanya bagaimana perasaan ahli keluarga anak guamnya, kata Mohd. Fadly, mereka gembira tetapi akur ia masih dalam siasatan polis.

"Semuanya gembira, tetapi siasatan masih berjalan. Pendakwaan masih boleh dijalankan bergantung kepada siasatan polis," jelasnya.



lawak saiful liwat.....ha ha ha ...jantan muda nie lembik sangat ke....sampai boleh kena rogol dengan DSAI yang dah tua dan tak bertenaga...tak kan tak boleh bagi penyepak orang muda kat DSAI kalau betul betul berlaku....gerenti tumbang punya....

dah lah tu ...simpan kesan kena liwat 2 hari sampai menahan berak....perggg...silap haribulan dia ni kena buasir ...tak sembahyang lansung...kunun najis di juboqnya nak jadikan bahan bukti....las las sembahyang jumaat dalam keadaan berjuboq....apa punya lawak dan bengap la si sotong nie....mengaku ajer islam  tapi jahil nak mampus...


selanjutnya lawak si saiful liwat di sini



Misteri Saiful Liwat Ternoda, Kenapa Polis Begitu Mudah Terima Kenyataan Mulutnya Tanpa Rujuk Kepada Laporan Perubatan Hospital Yang Sah


Sungguh mengejutkan bila pihak polis menerima laporan "mulut" anak muda yang bernama Saiful Bukhari Azlan kononnya beliau diliwat oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim tanpa merujuk kepada Laporan Perubatan Hospital Pusrawi dan juga tiga doktoro pakar Hospital Kuala Lumpur (HKL). Inilah yang memusykilkan kita sebenarnya. Bayangkan, Saiful pergi sendiri ke hospital untuk memastikan dia disahkan "menjadi mangsa liwat" sedangkan kerja itu sepatutnya dilakukan oleh pihak polis selepas mana-mana laporan kes seperti ini dilaporkan kepada mereka. Jika benar pun Saiful mengatakan dirinya diliwat, kenapa kesemua laporan perubatan tersebut mengatakan dia "tidak diliwat". Kenyataan siapakah yang boleh diterima pakai, Saiful Bukhari Azlan seorang anak muda yang gagal menamatkan pengajiannya di universiti atau pakar perubatan yang sudah mempunyai pengalaman yang luas dalam kes-kes seperti itu.

Maka, jika kita amati betul-betul senario yang berlaku dalam mana-mana kes liwat, rogol, cabul atau jenayah seksual yang lain sebelum ini. Seseorang mangsa biasanya akan dibawa ke Balai Polis untuk membuat laporan. Biasanya mangsa tidak dapat berkata apa akibat malu dan trauma atas kejadian yang menimpa dirinya. Lantaran itulah, dalam banyak kes mangsa akan diiringi oleh orang yang dekat dengannya sama ada ibubapa, adik beradik, saudara mara dan sebagainya. Pihak polis pula akan menerima laporan berkenaan, dan sebelum mengesahkan dan membuat tangkapan mana-mana suspek biasanya mangsa akan dihantar untuk mendapatkan rawatan dan pemeriksaan doktor di mana-mana hospital yang berdekatan. Selepas dapat laporan perubatan doktor terbabit, barulah kes berkenaan akan disahkan dan operasi tangkapan ke atas suspek akan dilakukan. Mana mungkin polis boleh menerima kenyataan mulut tanpa merujuk kepada laporan perubatan klinikal yang sah dari mana-mana pakar perubatan hospital.....seterusnya

No comments:

Post a Comment