ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

29 June 2010

UNIT SIBER BARU NAK PANTAU BLOG DAN LAWAN WEB

Ketua Penerangan Abdul Aziz Adenan Pergerakan Pemuda Parti Pesaka Bumiputera Bersatu (PBB) menubuhkan unit baru bagi mengendalikan isu mengenai dasar kerajaan. Unit siber terbabit ditubuhkan di bawah Biro Penerangan dan Teknologi Maklumat.

Adenan berkata unit terbabit yang diberi nama Unit Media Baru bertujuan menangkis dakwaan yang dibuat pihak pembangkang serta memantau laman web dan blog mengenai isu lain yang membabitkan rakyat.

Beliau menegaskan bahawa unit siber itu memainkan peranan yang penting dalam penstrukturan situasi keseluruhan berkaitan isu mahupun dasar kerajaan yang dibangkitkan oleh parti pembangkang.


Selain Adenan, Ketua Pemuda Parti Bersatu Rakyat Sarawak (SUPP) Sih Hua Tong juga menyokong dan menjelaskan bahawa penubuhan unit siber terbabit membolehkan anggota berkomunikasi antara satu sama lain melalui alam siber seperti blog untuk memberi penjelasan kepada rakyat jelata.



penyapu sial

MAHU TUBUH UNIT SIBER KONON,MACAMLAH RAKYAT SARAWAK SEMUA MEREKA ANGGAP BODOH DAN MUDAH DIPERDAYAKAN...CUKUP2LAH LAH SUDAH TU, TAIB MAHMUD DAH BERAPA LAMA JADI KETUA MENTERI SARAWAK,AKHBAR SANA BANYAK YANG DIKUASAI OLEH MEREKA INI.ZAMAN SEKARANG INI MANA ORANG MAHU BACA AKHBAR YANG TERLALU PRO KERAJAAN...

No comments:

Post a Comment