ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

28 June 2010

BLOGGER CIBAI = blogger celaka ,blogger luncai,blogger geng buntut umno serta blogger pro ulamak bergocoh....gajah gajah dacing pembelit untung....

Blogger celaka, blogger luncai luar parti, blogger pro ulamak, blogger pondan dan entah apa lagi gelaran yang akan keluar selepas ini merupakan satu fenomena yang berlaku di dunia persuratan maya selepas tsunami politik 2004.Menariknya, kesemua gelaran ini ditujukan kepada blogger yang dikatakan pro PR dan blogger upahan UMNO sudah hilang dari peta blogger sejak muktamar PAS yang baru lalu.


Di muktamar inilah, kerancakan blogger mendapat perhatian bila mana sekumpulan blogger yang menamakan diri mereka PAS Reform melanggar Tok Guru Presiden kerana tidak puas hati dengan definasi UG yang mereka tafsir sendiri.Namun disebalik semuanya itu, tidak banyak kesan yang dirasai di kehidupan sebenar di mana kebanyakan ahli dan peyokong PAS langsung tidak menyedari kehadiran mereka di muktamar yang lalu.

Begitu juga kebanyakan pemimpin pemimpin di peringkat pusat, negeri , kawasan dan cawangan langsung tidak tahu atau tidak ambil kisah tentang fungsi PAS Reform yang mendakwa ingin membantu menarik pengundi atas pagar di PRU akan datang.Ramai yang tidak percaya kemampuan mereka yang terdiri dari pengundi atas pagar untuk memberi bantuan itu kerana secara jelas mereka memperkecilkan keupayaan musuh yang mendapat nasihat dari zionis yahudi.

Blogger blogger ini sedang berbalah.Perbalahan mereka tak ubah seperti pelanduk yang bergaduh dengan gajah sedang relex di tengah.Blogger celaka atau luncai luar parti saban hari mengeluarkan posting mengutuk Tok Guru dan pemimpin ulamak dalam PAS dan diserang balas oleh blogger yang dianggap pondan atau pro ulamak yang sesekali menyelit pemimpin Erdogan yang dianggap bersubahat dengan blogger celaka.Inilah pergaduhan antara pelanduk yang turut diencho oleh penyokong masing masing.

Tetapi apa yang dapat diperhatikan, gajah yang sedang relex di tengah pergaduhan mereka langsung tidak terkesan malah masing masing meneruskan agenda harian mereka macam biasa.Tanpa perlu memberi perhatian kepada janji untuk menarik pengundi atas pagar, gajah gajah terus mengorak langkah membina kekuatan dengan memperkenalkan beberapa pendekatan baru untuk menarik bukan sahaja pengundi atas pagar tetapi pengundi biru juga.

Gajah gajah yang berada di tengah perbalahan pelanduk ini langsung tidak terjejas walaupun pelanduk yang bergaduh mati matian mahu menujukkan kelemahan para gajah ini.


penyapu sial


depa bergaduh sakan mcm nak pecah dunia...depa lupa gajah gajah dacing pembelit dengan para blogger PUKIMAK mereka sedang memerhati...depa tu tgk tunggu peluang aje nak memasukkan tuba ke dalam hidangan para blogger yang sedang bergocoh tadi...dan tunggu peluang saat saat blogger CIBAI mampos....depa gajah gajah nie dan kroni akan merayakan kemenangan FOC mereka tanpa bersusah payah lagi nak menyerang PR mau blogger 2 CIBAI pro PR....

sedar sedar lah...tak akan kita para bloger nak benarkan gajah gajah tersebut dengan kroni kroni blogger PUKIMAK mereka menang secara CURI AYAM....!!!!

1 comment:

  1. Bhai...

    Hahaha... sohih lu sendiri pon tak paham aper sebenarnya UG dan pengaruhnya dalam masa depan PAS itu sendiri...

    Gua paham kalu lu tak paham aper maksud PAS Reform... cuma gua tak paham macam mana lu sendiri tak sedar bahawa UG nih sebenarnya akam menjahanamkan PAS pada PRU13...

    Ini nasihat gua... lu nak tau citer sebenar... tanya la sama gua... okeh...

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    ReplyDelete