ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

21 June 2010

ha ha ha...macam ok....dalam mengelegak ....tunggu masa nak hancus....biase lah cakap tak serupa bikin...!!!!

Tiada pergeseran dalam Puteri UMNO - Rosnah

Ketua Pergerakan Puteri UMNO, Datuk Rosnah Abdul Rashid Shirlin berkata, dakwaan berlakunya pergeseran dalam pergerakan itu terutama di peringkat bahagian adalah satu spekulasi yang cuba memecahbelahkan Puteri UMNO.

Katanya, beliau yakin ini adalah satu spekulasi yang berniat serong yang cuba ditimbulkan pihak-pihak yang tidak bertanggungjawab dan semata-mata mahu memecahbelahkan pertalian akrab di kalangan pemimpin pergerakan ini.

Bercakap kepada pemberita selepas merasmikan mesyuarat Perwakilan Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Kulim Bandar Baharu di sini semalam, Rosnah yang juga Timbalan Menteri Kesihatan berkata, sehingga kini kepimpinan pergerakan itu di peringkat bahagian lebih-lebih lagi di Kedah tiada mengalami sebarang masalah.

Beliau juga tidak menolak kemungkinan wujudnya situasi tersebut berikutan ada pihak-pihak yang mempunyai agenda peribadi Rosnah berkata beliau mahu kepimpinan Puteri UMNO di peringkat bahagian dan negeri mengutamakan kepentingan parti dalam menghadapi pilihan raya umum ke-13 nanti.

Beliau mengingatkan mereka yang ada rasa tidak puas hati supaya mengutamakan kepentingan perjuangan Puteri yang menjadi sayap kepada UMNO, bukannya mengutamakan kepentingan peribadi. — Bernama


penyapu sial


nafi....dan terus nafi....inilah budaya sial UMNO....tak akan mengaku punya....kalau boleh masalah depa ni nak di humban kepada pihak lain....tapi nak buat macam mana tak ada sape yang nak tanggung biawak hidup nie...ha ha ha

No comments:

Post a Comment