ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

22 June 2010

Tukar slogan Umno kepada 'Melayu Cemerlang' ....KAN ELOK TUKAR AJE KE MELAYU CIBAI ...!!!!

Ketua Umno Bahagian Besut Datuk Seri Idris Jusoh mencadangkan supaya slogan Umno 'Hidup Melayu' diubah kepada 'Melayu Cemerlang' selaras dengan perkembangan negara. Beliau berkata slogan baru terbabit lebih sesuai bagi kaum Melayu untuk berusaha dengan lebih kuat demi bersaing dengan bangsa-bangsa lain dalam era inovasi dan kreativiti.

Slogan Umno 'Hidup Melayu' lebih sesuai untuk membina asas perjuangan untuk bangsa Melayu sebelum serta selepas negara mencapai kemerdekaan. Selaras dengan perkembangan negara masa kini, beliau berkata usaha memartabatkan kaum Melayu memerlukan pendekatan yang lebih realistik.



penyapu sial


Yaaaaaaaaaaaaaa cemerlang. Tu yang buat stadium pun runtuh, bangunan runtuh, royalti kena tipu.
Hahahahahaha hebat mu gannu. Natanggggggggggggggggg.

Tak usah di-tukar apa pun sekali orang orang UMNO dah memang tak di-sukai rakyat malaysia


hehehehehe melayu cemerlang ! ! ! !

Tanah siapa kena rampas - melayu cemerlang
Rumah siapa kena roboh - melayu cemerlang
Anak siapa kena tarik biasiswa - melayu cemerlang
Siapa kena ISA - melayu cemerlang
Siapa hidup melarat - melayu cemerlang
Kaum apa kelas ketiga - melayu cemerlang


Tak cukup ke memerintah 52 tahun sampai melayu tak cemerlang hingga kesaat ini. Nak berapa tahun lagi? Satu abad?

bukan melayu cemerlang melayu temberang ...ha ha ha ha ha....boleh terburai perut aku menahan lawak bodoh UMNO....!!!!...ha ha ha ha....!!!!

No comments:

Post a Comment