ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

22 June 2010

menteri sotong gila kata anwar gila....!!!!!

Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein menyifatkan kenyataan mengenai isu keselamatan negeri yang dikeluarkan oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah 'gila dan tidak bertanggungjawab'.

Hishamuddin berkata kenyataan Anwar yang mendakwa bahawa isu Jemaah Islamiah (JI) hanyalah helah Barisan Nasional (BN) untuk mengalih perhatian rakyat itu tidak berasas. Beliau mengulas bahawa tindakan Anwar untuk mempolitikkan isu ancaman pengganas adalah gila.

Namun, tindakan Anwar untuk mereka cerita mengenai JI boleh menyedarkan orang ramai bahawa pemimpin PKR sanggup mempolitikkan segala-galanya termasuk menafikan usaha kerajaan untuk membanteras JI demi kepentingan politik tersendiri.

Beliau berharap agar rakyat tidak akan termakan dengan kenyataan Anwar terbabit dalam usahanya untuk memutarbelit fakta dan membuat kenyataan yang tidak berasas.


penyapu sial


sebenarnya sapa yang nak menghancurkan negara tercinta ni?

hisap putin, u sudah list down tak kebangsatan kerajaan kamu tu?

lu punya sial sendiri dah kira..

mereka ( UMNO-BN ) jadi gila dan pening dan merasa macam mana susah nya mahu bertanggungjawab..
perkara JI tu Hishamuddin orang tak minat lah,orang masih minat dan ingat isu :
1) JUDI BOLA - sapa bagi cadangan?
2) PKFZ
3) Rezab Tanah melayu johor
4) Kapa Selam harga juta-juta belum beroperasi sepenuhnya dah tak leh menyelam.
5) ALTANTUYA - ikan paus terlepas,ikan bilis kena mati.
6) APCO
7) PERWAJA
Video LINGAM
9.........bla bla bla....

No comments:

Post a Comment