ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

28 June 2010

bina istana baru dengan unsur kezaliman+rasuah+jenayah bakal runtuh jugak



Istana negara baru, di jalan duta,kuala lumpur.pemaju : Maya Maju Sdn Bhd



stadium sultan mizan zailan abidin, gong badak,kuala terengganu,pemaju : Maya Maju Sdn Bhd


Ramai pekerja asing yang diupah oleh sub-sub kontraktor pembina Istana Negara Baru di Jalan Duta,Kuala Lumpur mengadu kepada wartawatn bahawa mereka tak dibayar gaji sesen pun selema lebih 3 bulan.

Malah,pekerja2 asing tersebut bekerja tanpa permit.

sub-sub kontraktor dikatakan ugut pekerja2 asing ini agar mendiamkan diri dan bekerja secara PERCUMA, jadi hamba abdi mereka.

Kontraktor utama Istana Negara Baru adalah Maya Maju Sdn Bhd yang tak mahu bertanggungjawab dengan kes ini dan mengatakan bahawa gaji dan permit pekerja asing ini adalah di bawah tanggunggan sub-sub kontraktor.

Tender untuk pembinaan istana negara yang baru ini adalah secara pemberian terus (direct award) tanpa tender terbuka.

Untuk rekod, Maya Maju Sdn Bhd juga adalah kontraktor utama yang membina stadium batu burok, di gong badak, kuala terengganu yang runtuh selepas 1 tahun dibina.

Maya Maju Sdn Bhd adalah syarikat milik kroni UMNO



warta365.blogspot.com

No comments:

Post a Comment