ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

11 June 2010

RMK10 pinggirkan Selangor

Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim mendakwa Rancangan Malaysia ke-10 tidak langsung disebut dalam pelan pembanggunan negara itu. Beliau berkata Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak hanya meneyebut 'Greater Kuala Lumpur' yang merupakan sebahagian daripada Lembah Klang. "Selangor yang merupakan sebahagian daripada bandar gabungan Lembah Klang adalah kawasan tengah industri dan perdagangan di negara ini.

"Selangor mempunyai penduduk berjumlah lima juta serta menyumbang kutipan cukai paling tinggi, jadi ia sepatutnya layak dimasukkan dalam pelan pembangunan kerajaan," katanya. Beliau menggariskan dua perkara penting yang perlu ditekankan iaitu penilaian semula saiz sektor awam dan meliberalisasi saluran komunikasi.



penyapu sial


DALAM RMK9 ADA TONG KOSONG. BEGITU JUGA DALAM RMK10 DIISI DENGAN TONG KOSONG DAN HARAPAN KOSONG UNTUK RAKYAT MISKIN. HAIRANNYA PEGAWAI DI AGENSI SEPERTI DI MOF, EPU, ICU DAN KEMENTERIAN BERTANGGUNGJAWAB TIDUR LENA DIULIT MIMPI RMK10. MEREKA TIDAK PRO-AKTIF AKHIRNYA KAKU DAN MATI. MEREKA TIDAK BERDAYA MENENTANG APABILA BUKU RMK10 TERSIRAT DAN TERSURAT DENGAN AGENDA POLITK UMNO/BN. JADI TIDAK HAIRANLAH JIKA NEGERI-NEGERI DIPERINTAH PAKATAN RAKYAT DIPINGGIRKAN


memang begitulah kali tabiat Datuk Seri Najib mana-mana negeri yang jatuh ke tangan PR tetap akan di pinggirkan,yang paling teruk juga adalah Kelantan yang berhak dapat Royalti minyak cuma dibagi wang "Belas Kasihan" kasihan sungguh,mereka juga rakyat malaysia.

pada aku lah....kalau negeri negeri yang di perintah PR di layan sebagai bukan warganegara.....sebaik baik nya aku cadangkan ....negeri negeri tersebut minta keluar . @ .tuntut kemerdekaan dari Malingsia..abis cerita....kalau dari dulu kini dan selama di layan sebegitu rupa....dan sepatutnya KELANTAN dah lama merdeka dari Malingsia....

No comments:

Post a Comment