ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

22 October 2010

Beri peluang kepada generasi muda atau generasi beruk seperti hang....baru tersedak belacan dah terkinja kinta tak tentu arah...!!!!

Ketua Pergerakan Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin berkata generasi muda perlu diberi peluang dalam parti untuk memikul tanggungjawab yang lebih penting dan berat sekiranya mereka dilihat sebagai pemimpin masa depan untuk membela nasib orang Melayu.

Walaupun setakat ini ramai golongan muda yang menerima corak kepimpinan di bawah Datuk Seri Najib Razak namun, terdapat juga pihak dalam parti sendiri yang berasa ragu terhadap kredibiliti tersendiri.

Justeru, golongan muda melahirkan harapan supaya kepimpinan mengamalkan sikap terbuka dan memberi peluang kepada pemuda UMNO.



penyapu sial


Khairy menyalak di perhimpunan Umno minta generasi muda di IPTA/IPTS dibenarkan berpolitik...mmnn...itu pun selepas 2 pelajar UKM dikesan menyertai perhimpunan Umno dan inilah "double standard" dimana 4 pelajar UKM yang membuat kajian tetapi tidak menyertai kempen Pakatan Rakyat dalam PRK Hulu Selangor akan dihadapkan ke lembaga tatatertib UKM...tetapi 2 pelajar UKM yang ditaja oleh pengurusan UKM tidak diambil tindakan serta-merta...memang pemimpin Umno dan UKM hipokrit dan double standard dalam tindakan mereka. Apa yg layak untuk mereka yg double standard ini adalah dipanggil 'sibodoh" dan "sibangang"


lagi satu......Dah bagi peluang,tapi kj dan pemuda amno macam nak telangkup 1malaysia dibuatnya.
Udahlah kj,masa keluar rumah bawak rm3.00 pegi beli gasing kat kedai dan main dgn budak2 sebaya dgn kamu,atau pun belajarlah menyalak berirama ramai2,,,,jgn ganggu org tua2 tua buat keja....

No comments:

Post a Comment