ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

21 October 2010

budget cilanat seluar dalam rosmah dari najib..., Tidak Sebut Pasal Menurunkan Harga Barang

Saya mendapat keluhan dan laporan dari ramai orang berkaitan tingginya harga barang di Malaysia sekarang ini. Maka, saya menunggu kalau-kalau ada usaha dari Najib dalam Belanjawan Najib ada atau tidak usaha yang serius di dalam menurunkan harga barang. Tapi, sayang seribu kali sayang, tiada usaha yang jelas dinyatakan dalam Belanjawan Najib bagaimana mahu menurunkan harga barang yang semakin menghimpit rakyat Malaysia. Bayangkan, harga barang tahun ini lebih tinggi dari tahun lepas.

Namun, Najib cuma mahu mengkayakan kroni dengan mencetak lebih banyak wang supaya kroni2 UMNO dan UMNOPUTRA terus kaya. Rakyat Malaysia pula, semakin terhimpit kerana pencetakan wang yang sebegitu banyak bakal menaikkan lagi harga barang.

Penguasaan wang negara oleh kroni dan UMNOPUTRA menjamin gaji dan pendapatan rakyat Malaysia tidak naik.

Yang naik adalah pendapatan kroni dan UMNOPUTRA.

Saya tidak tahulah. Masalah sosial semakin lama semakin banyak. Ibu bapa terpaksa bekerja berhempas pulas, mengharungi "traffic jam" meninggalkan anak-anak mereka di"tarbiyyah" oleh Television, MTV dan media2 massa.

Pendapatan ibu bapa pula semakin tahun semakin mengecil disebabkan oleh tindakan UMNO yang suka mencetak wang banyak2 untuk mengkayakan kroni.

Sya jamin, sekiranya ibu bapa ada masa yang banyak untuk anak2 mereka, saya jamin masalaah buang anak ini tidak akan wujud.

Salahkan UMNO kerana tindakan mereka mengkayakan kroni menyebabkan massalah2 seperti buang anak.

Wallahualam

Tulang Besi

No comments:

Post a Comment