ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

22 October 2010

santa klaus hari raya TV3 ‘Sinaran Lebaran’ dikenakan denda RM50,000

Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) mengenakan denda RM50,000 terhadap Sistem Televisyen Malaysia Berhad (TV3) kerana menyiarkan iklan yang mencetuskan pelbagai persoalan dan kontroversi bagi sambutan Aidilfitri yang lalu.

Iklan ‘Sinari Lebaran’ atau lebih dikenali sebagai Santa ‘Pak Haji’ itu mencetuskan pelbagai kontroversi dan didakwa menyentuh sensitiviti umat Islam di negara ini. Siasatan yang dilakukan oleh SKMM mendapati iklan itu mempunyai unsur ‘menghina dan mengapi-apikan’.

Iklan itu yang menunjukkan seorang lelaki tua dan kanak-kanak menaiki beca ajaib dilihat seperti cuba menyamakan sambutan Aidilfitri dengan Krismas, Hindu serta Buddha kerana menyelitkan unsur lain seperti beca terbang, bunga teratai dan pelita.


penyapu sial

hahaha,padan muka tv 3 suku setengah,,,,,,bodek lagilah amno,,,, best,berita gumbira buat 1malaysia yg dah muak dan menyampah tengok gelagat tv 3 suku setengah jadi baruah amno be end.....

Santa versi melayu konon,,,,,kalau xde idea tak payah jadi bodoh nak tiru atau curi watak agama lain....

Gelak tak gelak ,kawan2 kita yg beragama lain tengok iklan bodoh ni???patut tv3 suku setengah ni kena caj akta cetak rompak aje,biar kena sebat bontot dia orang.....

No comments:

Post a Comment