ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

26 October 2010

kerja perompak dan penyamun UMNO/BN 1 malaysia...tak kan buat buat tak tau....macam pekedai jual barang harga yang sama tapi menipu timbangannya...!!!

Taraf hospital tentera diturunkan, kos tetap sama


Hospital Angkatan Tentera di kem Kinrara, Puchong yang dikenali sebagai '95 Hospital ATM' dibina di bawah tahap spesifikasi sekalipun harga asalnya dikekalkan.

Dibina pada harga sebanyak RM267.89 juta, kontraktor dikatakan mengambil jalan mudah dengan membuat pindaan terhadap skop kerja - tanpa memaklumkan kepada Kementerian Kewangan.

Ia termasuklah membatalkan pemasangan penghawa dingin di semua kawasan koridor dan laluan di bangunan hospital.

Dalam Laporan Ketua Audit Negara 2009, didapati beberapa skop kerja diturunkan tarafnya termasuklah:

* Keluasan bangunan hospital dikurangkan sebanyak 7,000 meter persegi.

* Mengurangkan sistem interkom kepada 15 stesen kritikal sahaja berbanding 52 stesten yang sepatutnya.

* Kemudahan seperti rumah keluarga untuk pegawai dan pangkat-pangkat lain, Wisma Perwira serta Wisma Bintara tidak dibangunkan atau dibina.

* Peralatan perubatan telah dikurangkan kepada 60 peratus daripada sasaran asal.

Laporan ini juga mendapati bahawa Project Management Consultant (PMC) - penyelaras antara klien dan kontraktor - QMC Project Sdn Bhd, dikatakan telah bertindak secara tidak profesional dan ini menyebabkan "kesalahfahaman" terhadap kos projek.

"Secara realistik tidak berlaku sebarang pengurang skop tetapi kesalahfahaman dan perkhidmatan PMC yang tidak profesional," laporan itu dipetik.


penyapu sial

bertindak secara tak professional dan menyebabkan "kesalahfahaman" terhadap kos projek......ha ha ha ...ayat ayat membelit nak menipu rakyat....orang asli boleh la hang tipu....!!!!

perompak gerombalan nie memang tak professional....weiii...nak menipu jangan lah tiru pekedai MCA jual barang tipu timbangan...carilah alasan lain beb...tu taktik lapuk...makcik felda pun dah tau beb...

No comments:

Post a Comment