ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

21 October 2010

tarbiah pukimak UMNO tak tinggal lagi ke...Azmin Berkempen Sebijik Macam UMNO...?????

Dalam merebut jawatan di dalam PKR, calon Timbalan Presiden, Sdr Azmin Ali beriya-iya sangat sekrang ini berkempen.

Masa mula-mula pencalonan dah ketara sangat bahawa budaya kempen yang dilakukan saling tak tumpah dengan budaya kempen yang dilakukan oleh UMNO.

Kita tak sebut lagi pasal berapa perbelanjaan yang sudah digunakan di dalam kempen pemilihan PKR ini. Calon Timbalan Presiden, Mutaffa Kamil Ayub pernah meminta supaya JPP mengarah calon-calon bertanding isytihar harta dan perbelanjaan kempen. Tetapi JPP dan pimpinan pusat tak nak layan permintaan Mustaffa kerana jika demikian calon favorit mereka, Azmin pasti terkangkang.

Biarlah gambar-gambar berikut nanti jadi pengajaran agar jangan tiru gaya berkempen seperti ini kerana jika menang pun menang tak bermaruah:



















Di dalam Islam, calon sebegini sudah ditolak awal-awal.

Kisah bagaimana Khalifah Abu Bakar menyerahkan jawatan kepada Umar, kemudian Umar menolaknya menyerahkannya semula kepada Abu Bakar untuk diisytihar Khalifah Islam yang pertama sepatutnya dijadikan model untuk memilih pemimpin.

Abu Bakar tak menyusun ahli-ahli parlimen atau ADUN-ADUN dari kalangan Quraisy yang menyatakan sokongan terhadapnya. Umar pun takda buat kain rentang besar-besar sokonglah Umar jadi Khalifah. Tak juga buat satu majlis khas untuk melancarkan manifesto.

No comments:

Post a Comment