ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

22 October 2010

Jangan hina atau cemari Perlembagaan Persekutuan, kata sang CIBAI SHAH JI LAT

Perlembagaan Persekutuan disifatkan sebagai segala-galanya dan justeru, mana-mana pihak yang cuba mencabuli Perlembagaan bersalah dan bagaikan menderhaka terhadap ibu sendiri.

Ketua Wanita UMNO, Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil berkata Perlembagaan Persekutuan itu menentukan undang-undang di samping melindungi hak semua rakyat tanpa mengambil kira bangsa.

Sehubungan itu, Wanita UMNO menegaskan partinya tidak akan membenarkan sesiapa pun mencabuli kemuliaan Perlembagaan Persekutuan. Beliau mewakili ahli Wanita UMNO menjadi perisai kepada Perlembagaan dan mempertahankannya lebih-lebih lagi bagi Perkara 3, 152 dan 153.


penyapu sial

p%$$#$K hang....!!!

Pompuan anak pakistan ni pulak nak buat perangai dah ! shahrizat said " PARTINYA TIDAK AKAN MEMBENARKAN SESIAPA PUN MENCABULI KEMULIAAN PERLEMBAGAAN PERSEKUTUAN " . I hope not some chinese towkay doesn't mencabuli kehormatan puan sampai koyak ..OK ? Hahahahaheheheh.

pendek kata mamak Melayu (bukan Melayu asli) ni ada merata-merata macam virus pula hehehe

INILAH SEBENARNYA BANGSA YG MENGAKU DIRINYA MELAYU DAN MENYALAK TAK TENTU PASAL SAMPAI MOYANG DIA KAT KUBUR PUN TAK SENANG DAN TENANG....

INIKAN KHIANAT DAN DERHAKA KEPADA MOYANG DAN ORANG TUA NAMANYA...SUSAH PAYAH MOYANG MEREKA INI DIA BAWAK DARI TANAH ASIA BARAT SELEPAS BANGLADESH, DAH SAMPAI KAT SINI TERUS BOLEH JADI MELAYU(RUMPUN INDONESIA).....

LESEN NAK JADI MELAYU SENANG AJE MASUK AMNO GERENTI MELAYU....LAWAK BETULLAH...

POMPUAN NI NAK JADI PERISAI KONON.....KALAU BENAR HANTAR DIA PEGI SEMPADAN KALIMANTAN SEBAB BANYAK ADUAN SELUDUP KAT SANA BOLEH JADI PERISAI SAMPAI MAMPOOS!!!!
SOAL PERLEMBAGAAN X PAYAH NAK RISAU,SEBAB MAJLIS RAJA-RAJA DAN WARGA MALAYSIA BOLEH JAGA.....

SEBENONYA,Perkara 3, 152 dan 153. HENDAKLAH DISELAMATKAN TERLEBIH DAHULU DARIPADA AMNO DAN BE END,UNTUK MENJAMIN MASA DEPAN WARGA MALAYSIA....KALAU TAK SIKIT HARI LAGI AMNO AKAN KATA PERKARA TERSEBUT HANYA UNTUK AHLI AMNO AJE .HEHEHEHEHE

No comments:

Post a Comment