ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

30 October 2010

kalau geng perpaduan cilanat berjaya....PAS nanti terpaksa membaca doa selamat sempena pembukaan night club atau spa di Hab Hiburan tajaan Najib ini.

Hab Hiburan Najib: Syukur Agenda Perpaduang Gagal!!!!

Kalaulah ditakdirkan agenda Perpaduang anjuran Fraksi UMNO dalam PAS berjaya tempohari, agaknya PAS pun terpaksa sokong idea Hab Hiburan tajaan Najib dan UMNO ini.

Cubalah fikir kalau agenda Perpaduang ini berjaya dulu. Kita tak boleh bayangkan betapa PAS nanti terpaksa membaca doa selamat sempena pembukaan night club atau spa di Hab Hiburan tajaan Najib ini.

Betapa Presiden PAS nanti terpaksa mengeluarkan ayat Quran dan Hadeeth serta menggunakan qiyas untuk menyokong idea Hab Hiburan ini.

TImbalan Mursyidul Am pula terpaksa mengeluarkan fatwa Hab Hiburan ini hukumnya harus kerana ia mampu menyelamatkan ekonomi negara (dengan menggunakan kaedah "mengambil mudharat yang kecil)

Timbalan Presiden PAS pula terpaksa berkempen seluruh masjid dan surau meminta rakyat jangan gelisah dengan idea Hab Hiburan ini kerana ianya tidak membawa mudharat yang besar.

Dato Hasan Ali pula terpaksa memberi khutbah menyokong idea Hab Hiburan ini.

Ketua Pemuda terpaksa menulis dalam blog beliau betapa idea ini idea yang boleh diterima mengikut kaedah "DARURAH" dalam Usul Fiqh.

Semua diatas terpaksa dilakukan oleh kepimpinan PAS Pusat sekiranya agenda PERPADUANG berjaya tempohari. Huru hara PAS jadi nanti.

Nampaknya ahli2 PAS tidak boleh lagi menggelarkan bloggers seperti Tulang Besi dan rakan rakan blogger yang lain sebagai tidak mengikut disiplin jemaah kerana jelas bloggers macam kami telah menyelematkan PAS dari menjadi HURU HARA.

Kita semua wajar sujud syukur kepada Allah SWT kerana ilham yang diberikan oleh Allah SWT menjadi inspirasi dan pegangan i menentang kesemua puak2 PRO UMNO dan FRAKSI UMNO seperti HAsan Ali, Khazani SIGTECH, geng Terengganu, Timbalan Mursyidul Am, Ustaz Nasa dsbnya.

No comments:

Post a Comment