ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

24 October 2010

Beruk nie berhasrat 30 peratus ekuiti DEB dapat dicapai

Ketua Pemuda Umno Khairy Jamaluddin Abu Bakar melahirkan hasratnya supaya sasaran 30 peratus ekuiti melalui Dasar Ekonomi Baru dapat dicapai tanpa sebarang masalah di bawah pimpinan Datuk Seri Najib Razak.

Khairy berkata sasaran itu perlu dicapai kerana sehingga kini, ekuiti orang Melayu masih berada di bawah sasaran iaitu hanya 21 peratus. Beliau berkata Malaysia yang mencapai pendapatan tinggi pada 2020 tidak membawa sebarang makna jika orang Melayu masih tidak lagi maju.



penyapu sial


UMNO nak menyamun lagi... kita buat perhitungan dalam PR13 nanti. UMNO menggunakan alasan ekuiti bumiputera untuk menyamun kekayaan negara untuk diri sendiri.. Lihatlah sebelum ini, syarikat2 yg diusahakan oleh bangsa lain dan maju telah dirampas oleh UMNO sehinggakan stesen minyak pun kena UMNO kebas.

KALAU NAK LIHAT NEGARA INI BANGKRAP SILAKAN, KAMI MENCABAR UMNO.... KAMI INGAT SELAMA INI, PENGAJARAN YANG DILAKUKAN SELAMA INI TELAH MENYEDARKAN UMNO, RUPA-RUPANYA UMNO INI MASIH TIDUR LAGI...... KAMI AKAN MENARIK KELUAR SEMUA PELABURAN DARI BUMI MALAYSIA JIKA PERLU

No comments:

Post a Comment