ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

23 September 2010

angkara pertubuhan memperkosa bangsa melayu pribumi malaysia....Nurul Izzah disiasat di bawah Akta Hasutan

Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (PERKASA) yang membuat laporan polis menuduh ahli parlimen PKR Nurul Izzah Ibrahim kerana mempersoalkan hak keistimewaan orang Melayu akan disiasat di bawah Akta Hasutan.

Beliau berkata artikel yang bertajuk 'The ultimate Malaysia debate: Malaysia or Malaysaja?' yang disiarkan dalam portal berita bukan sengaja meraih sokongan tetapi bertujuan mencari pendekatan dengan PERKASA membincangkan isu utama berhubung pembangunan dan masa depan negara.

Nurul Izzah menegaskan artikelnya itu tidak berniat mencadangkan pemindaan perkara yang termaktub dalam Perlembagaan Malaysia lebih-lebih lagi berhubung perkara 153 serta agama Islam sebagai agama rasmi dan institusi diraja.



penyapu sial

Guru besar di johor tidak disiasat langsung walaupun celaka itu membakar perasaan perkauman yang boleh menggugat keamanan negara. Haram jadah punya kerajaan, always double standard.. Yang tu bukan hasutan ke?? Ashik2 153, 153, 153, rasanya kalau tak ada 153 abis mampus semua orang umno

No comments:

Post a Comment