ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

22 September 2010

tu dia pembelit otak kartun...mahkamah kanggaroo pun cuba di tipu dengan donggeng kartun.....pelik sungguh .polis tak siasat pemilik dan siapa tulis Nota Misteri Itu..!!!

Tulisan tangan pada nota Teoh tak disiasat




Seorang pegawai penyiasat polis memberitahu Mahkamah Koroner semalam, beliau tidak menyiasat sama ada tulisan tangan pada nota yang dikatakan ditulis Teoh Beng Hock sebelum kematiannya, adalah tulisan mangsa.

Asisten Superintendan Ahmad Nazri Zainal berkata, beliau ada menghantar nota itu dan empat sampel tulisan lain kepada pengkaji dokumen, Wong Kong Yong di Jabatan Kimia bagi tujuan perbandingan pada 9 Oktober 2009. Menjawab soalan peguam pemerhati bagi pihak keluarga Teoh, Gobind Singh Deo, Ahmad Nazri mengakui tidak tahu pemilik tulisan pada semua dokumen itu. Beliau juga mengakui menghantar satu sampul mengandungi baucar dalam tulisan Cina bagi tujuan perbandingan pada 20 Oktober 2009, tetapi tidak menyiasat pemiliknya.

Katanya, empat sampel itu adalah 10 salinan pernyataan dalam percakapan dirakam Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) yang ditulis Beng Hock, salinan kad pengenalan dan kad kredit Visa Public Bank milik mangsa serta buku catatan ringkas pejabat Dewan Undangan Negeri Selangor.

Disoal Gobind, Ahmad Nazri mengakui beliau tidak tahu perbandingan yang dijalankan itu membabitkan tulisan siapa dengan siapa.

Terdahulu, jurubahasa Cina, Ting Chin Kin, 29, berkata, beliau menerima arahan Mahkamah Koroner untuk menterjemahkan nota itu yang mengandungi tulisan Cina dan Rumi pada 4 September lalu.

Chin Kin kemudian diminta membacakan semula nota terjemahannya: Ou Yang, dalam keadaan tidak menyalin fail dalam komputer saya, mereka telah mengambil semua komputer itu. Mereka asyik menyalahkan kamu.

Minta maaf, tidak mengerti tapi pura-pura mengerti, akhirnya menyusahkan kamu. Saya kata: mendapat kelulusan YB. Mereka berdegil menaip jadi: mengikut arahan YB. Saya tidak dapat membantu kamu, maaf. Minta maaf, saya penat, selamat tinggal.

Teoh, 30, Setiausaha Politik kepada Exco kerajaan negeri Selangor dan ADUN Seri Kembangan, Ean Yong Hian Wah ditemui mati pada 16 Julai tahun lalu di lobi aras lima, Plaza Masalam selepas memberi keterangan di pejabat SPRM Selangor yang terletak di tingkat 14 bangunan sama, dalam siasatan penyelewengan peruntukan kerajaan negeri.

Perbicaraan di depan Koroner Azmil Muntapha Abas bersambung 14 dan 22 Oktober ini. -BH

Aneh, kalau tak disiasat pemilik dan siapa penulisnya, bagaimana ia hendak dijadikan bahan-bukti?

No comments:

Post a Comment