ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

13 September 2010

felda bangkrap...kerajaan pun bangkrap ke bila rakyat di kerah baiki jalan guna duit sendiri






















Selepas banyak kali mengadu kepada Jabatan Kerja Raya (JKR), akhirnya penduduk dan wakil rakyat sendiri mengeluarkan kos membaiki semula jalan berlubang di sekitar Jalan Tampin lama serta Seremban Jaya, di sini. Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Senawang, P Gunasekaran berkata, pihaknya sudah membuat aduan sejak empat bulan lalu tetapi sehingga kini tiada tindakan diambil bagi mengatasi masalah berkenaan.

Guna duit sendiri baiki jalan rosak
Sinar Harian 12 Sep 2010


SEREMBAN – Selepas banyak kali mengadu kepada Jabatan Kerja Raya (JKR), akhirnya penduduk dan wakil rakyat sendiri mengeluarkan kos membaiki semula jalan berlubang di sekitar Jalan Tampin lama serta Seremban Jaya, di sini.

Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Senawang, P Gunasekaran berkata, pihaknya sudah membuat aduan sejak empat bulan lalu tetapi sehingga kini tiada tindakan diambil bagi mengatasi masalah berkenaan.

Menurutnya, jalan berlubang di sekitar Jalan Tampin lama itu turut mengakibatkan ramai pengguna terbabit kemalangan.

“Baru-baru ini, seorang penunggang motosikal mengalami kecederaan akibat motosikal ditungganginya terjatuh selepas terlanggar lubang.

"Masalah ini telah saya maklumkan kepada pegawai berkaitan dan beberapa surat juga telah diberikan tetapi masih tiada perkembangan memberangsangkan," katanya. Turut serta, ADUN Mambau, Wong Mei Mei dan ADUN Temiang, Ng Chin Tsai.

Gunasekaran berkata, disebabkan bimbang dengan keselamatan pengguna dan khuatir ia menjadi semakin teruk, mereka terpaksa mengambil inisiatif sendiri membaiki jalan berlubang itu. Menurutnya, pihaknya terpaksa mencari penaja dan mendapatkan sedikit peruntukan untuk membaiki jalan yang sepatutnya berada di bawah seliaan JKR.

“Kita membeli dua tan tar premix untuk menampal semula jalan berlubang," katanya.

No comments:

Post a Comment