ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

19 December 2011

ada kote kah UMNO tuduh DAP pengadai maruah melayu....!!!!

lahanat sotong nie guna keris kuntut  , karat dan tumpul  untuk membunuh bangsa sendiri...bravo...ini yang yahudi ajarkan....yahudi pun sayangkan bangsa sendiri...!!!

Sempena Perhimpunan Agung UMNO yang lalu , sekali lagi pemuka2 UMNO memukul gendang kononnya hak Melayu akan terhapus. Bahasa Melayu bakal hilang (padahal Dr Mahathir yang suruh ajar Sains dan Matematik dalam Bahasa Inggeris, bukan DAP), Raja-Raja Melayu akan hilang kuasa (padahal UMNO dan Dr Mahathir yang hapuskan kekebalan Raja Raja Melayu), DAP akan berkuasa (sedangkan DAP cuma berkuasa di Pulau Pinang yg sebelum ini dikuasai oleh GERAKAN) dan banyak lagi.

Adakah DAP yang telah melesapkan wang FELDA hampir RM3billion? Persoalan ini sehingga hari ini Ahmad Maslan tidak mampu menjawab. Apabila dicabar oleh Mazlan Aliman untuk berdebat, Ahmad Maslan begitu menikus menolak cabaran berdebat.

Siapakah yang sebenarnya menghapuskan hak Melayu? Adakah ia DAP ataupun UMNO?

Banyak tanah Melayu hilang bukan digadai oleh DAP tetapi UMNO.

Dalam isu Wang Felda lesap RM3billion ini, jelas sekali yang meranapkan hak Melayu adalah UMNO bukannya DAP.

Ahmad Maslan cuba beri alasan kononnya wang FELDA digunakan untuk tanam semula. Sedangkan kos penanaman semula oleh syarikat-syarikat lain seperti SIME DARBY JAUHHHH lebih murah berbanding FELDA. Kos tanam semula FELDA hampir 3 kali ganda berbanding SIME DARBY atau IOI.(Sila baca dengan panjang lebar berkenaan isu ini di sini)

Bukti telah jelas. Yang akan meranapkan bangsa Melayu di Malaysia adalah UMNO dan Barisan Nasional. Bukan DAP dan bukan Pakatan Rakyat.

Orang Melayu terus merempat di bumi sendiri. Gaji tak naik-naik tapi kos hidup naik setiap bulan. Pemimpin2 orang Melayu dari UMNO makin kaya. Anak beranak mereka juga makin kaya. Rakyat Melayu biasa terus merana.

Tak hairanlah ada seorang pemimpin negara jiran berkata beliau cuma memerlukan SD800 juta untuk membeli keseluruhan UMNO.

Wa  nak tanya Ahmad Maslan  menteri pukimak dan haramjadah nie, sewaktu Mahathir menggunakan wang PETRONAS untuk menyelamatkan anaknya dari bangkrupsi (RM1.6 billion), adakah itu juga langkah memperjuangkan Melayu?

 

 

penyapu sial

kalau di beri pilihan mana nak sokong antara UMNO dan DAP...aku sokong DAP....UMNO pergi mampos dalam tong taik babi...

ahli UMNO memang bodoh tahap bangang..... masih nak mempertahankan pemimpin2 yg korup...dah memang dasar pencacai...

No comments:

Post a Comment