ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

05 December 2011

dah lama dah...UMNO bangsatkan bangsa melayu...cuma melayu melayu yang jadi lembu yang tak sedar diri....!!!

 

 

Orang Melayu perlu memastikan negara ini tidak jatuh ke tangan parti-parti pembangkang pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU-13) kerana jika ia berlaku maka bermulalah zaman keruntuhan Melayu dan lebih buruk lagi Islam akan dihina manakala Melayu menjadi bangsa bangsat yang merempat di tanah air sendiri.

Presiden UMNO, Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, masa depan yang hitam dan menakutkan itu hanya akan dapat dielakkan jika ahli-ahli UMNO dan orang Melayu mendakap perjuangan parti itu serta menggempur habis-habisan pembangkang menjelang pilihan raya umum itu bagi memastikan kemenangan UMNO dan Barisan Nasional (BN).

Dalam ucapan penangguhan pada akhir Perhimpunan Agung UMNO 2011 selama lima hari di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) di sini petang semalam, Najib yang juga Perdana Menteri meminta orang Melayu yang berhadapan dengan gelora politik yang mencemaskan sejak pilihan raya umum 2008 supaya segera insaf tentang nasib buruk yang bakal menimpa mereka.

"Kalau kita leka, kalau kita alpa, kalau kita lalai, kalau kita masih bersengketa, kehinaan akan tiba di muka pintu. Tunggulah kehancuran, akan terbangsatlah Melayu, merempat di tanah sendiri," katanya.

-kosmo

 

penyapu sial

 

Sebenarnya UMNOlah selama ini yang menjadikan bangsa Melayu terbangsat!

Dengan sistem kehidupan yang jauh dari nilai-nilai luhur dan murni yang dituntut oleh Allah dan RasulNya, UMNO dengan fahaman kebangsaannya telah menyuburkan sistem kehidupan neo-jahiliyah dimana ciri-ciri sekularisma (memisahkan aktiviti kehidupan dengan agama) begitu menebal - sehingga tiada lagi neraca pahala dan dosa di dalam kehidupan seharian.

Akibat daripada itu, masyarakat dilanda dengan pelbagai penyakit di dalam setiap aspek sosial, ekonomi dan politik.

Di dalam aspek sosial budaya hedonisma hidup subur sehingga mengakibatkan pelbagai masalah di kalangan remaja.

Di dalam aspek politik, demi mempertahankan kuasa dan takut kalah, SPR dan sekalian agensi kerajaan diperkudakan, warga asing dengan mudah diberikan taraf warganegara, sanggup melantik agen Yahudi sebagai penasihat parti dan seumpamanya.

Sementara di dalam aspek ekonomi, amalan rasuah, kronisma, tamak haloba, penindasan berlaku secara wewenangan. Tiada bukti kezaliman dan kekejaman paling dasyat selain daripada rompakan hasil royalti minyak negeri kelantan, sebuah negeri yang diperintah oleh umat Islam sendiri.

Adakah kalau BeeEnd hilang kuasa bermaksud org melayu jadi terbangsat dan hilang kuasa?

Adakah bila ada pilihanraya, Pas akan letakan calon bukan melayu disemua kerusi?
Adakah Umno akan meneyerahkan semua kerusinya kepada bukan melayu atas nama BeeEnd? Begitu juga dengan PKR.

Katalah DAP akan meletakan semua calonnya dari bukan melayu. Berapa banyak peruntukan kerusi adun dan parlimen diseluruh malaysia diberikan pada DAP.

Adakah jika dicampur kerusi DAP,PKR bukan melayu MCA,MIC, Gerakan dan lain2 parti BeeEnd. Adakah Jumlah itu boleh jadi majoriti membentuk kerajaan?.

Adakah kerusi Umno bila dicampur dengan kerusi Pas, Melayu PKR atau lain2 kerusi calon Melayu yang diperuntukan kepada orang2 melayu akan kalah semuanya. cuba semak balik kerusi2 yang dimenangi oleh orang Melayu dalam semua parti. Kenapa Umno boleh dominan dalam BeeEnd...

Cuba buat konkulusi. Katalah PKR yang dominan dalam PR ketika membentuk kerajaan Persekutuan namun begitu bila dihitung kerusi Melayu Pas, melayu PKR dan melayu Umno dan jumlahnya dominan dalam Parlimen. Adakah ini akan dikatakan melayu hilang kuasa?

Apakah pula akan dipersepsikan jika MP Pas memohon untuk meminda perlembagaan menjadikan Hudud sebahagian undang2 negara berdasarkan majoriti MP melayu dalam parlimen. Bagaimana Jika MP Umno bangun membantah...

Jadi siapakah melayu bangsat sebenarnya?.

No comments:

Post a Comment