ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

17 December 2011

Betul Ke Mustafa Ali Sudah Serik Dengan UMNO...????

Dulu dialah orangnya yang beria-ia sangat nakkan UG,menggunakan akhbar Siasah untuk mempromosi konsep UG hingga menjadi salah satu sebab Siasah tutup kedai.Mengambil ruang masa 3 Muktamar untuk "selesaikan" isu UG sebab Hadi Awang turut terperangkap dengan UG.

Siapa yang terperangkap?Berapakah jumlah pemimpin PAS yang terperangkap?Adakah Hassan Ali dan Nasaruddin Mat Isa sahaja yang terperangkap?

Stopa Ali jangan buang batu,sembunyi tangan.

Hassan Ali itu sebenarnya adalah orang yang materialistik.Beliaulah yg membawa ciri-ciri UMNO ke dalam PAS. Dan ahli-ahli PAS tak lupa beliau yang memecat Khalid Samad & Shaari Sungip daripada jawatan masing-masing daripada barisan pemimpin PAS Selangor semasa beliau menjadi PJ.Apa yg Hassan Ali terima kini adalah hasil dari perbuatannya juga.

Membersihkan PAS dari pengaruh dan ancaman UG memang menjadi harapan ahli-ahli PAS.Atas harapan itulah maka Mat Sabu berjaya merebut jawatan Tim.Presiden dari Nasaruddin Mat Isa.Namun pengaruh UG masih kuat sama ada diIbu Pejabat PAS dan juga dalam Pemuda PAS.

 

Kalau disingkap peristiwa Pertemuan Agong dengan Mursyidul Am,TGNA - akan diketahui betapa ramainya geng UG dalam PAS.Kes Hassan Ali diSelangor adalah bak kata Inggeris "Tip of the iceberg".

Stopa Ali tak usah main wayang.

kalau UTUSAN pun dah bagi ruang ...faham-faham ajelah..kenapa tak bagi kat TG Nik Aziz ruang yang sama isu Ulamak ??

No comments:

Post a Comment